Cybele Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 I dag har jeg fått el-slim. Når pleier deres el å inntreffe etter at slimet har "begynt"? Varer det i fire dager og så er el eller er det bare en dag? Mannen har fått SÅR (heftig sex) på penis og klarer ikke ha sex! Tragikomisk. Håper han gror til i morgen eller over i morgen, men tror kanskje håpet er ute denne mnd.=/ Jeg som har så lange sykluser! Sukk
Carina har to små gull Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Jeg pleier å få positiv el test når jeg har el slim. Testen pleier som regel å bli negativ dagen etter så da regner jeg med at egget har sluppet. Men jeg vet at mange kan ka el slim i flere dager før el kommer, så tror nok det er litt avhenig fra person til person.
Satya Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Heisann! Jeg har ikke el-slim hver gang, men når jeg har det får jeg positiv el-test et par dager ETTER at det har sluttet. Tror dette er ganske individuelt, ja. Håpet er mao ikke ute!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 I denne syklusen fikk jeg EL slim på torsdag og hadde det helt fram til mandag da jeg fikk positiv El test. Altså 5 dager med det slimet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå