AussieAnette Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Får ikke lenger i lillegutten mme. Drikker litt også er det stopp. Får i han middag og grøt da. Kan han være lei? Vann drikker han og fint.
melkekua™ Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Her er også minsta på 11 mnd lei mme. Hun kan drikke det på morgenen, men nekter ellers i løpet av dagen. Grøt, middag, fruktbeger, frukt i babyfeeder, kavring og litt vann går rett ned i sluket. Vi kommer nok til å introdusere vanlig melk når mmeboksen er tom.
AussieAnette Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Her er gutten bare 6,5 mnd gammel. Men vil kun ha mme på morgenen ca 5.30. Ellers kanskje 40 ml en gang i blant. Men men, kan jo ikke tvinge det i han heller. Eller?
lillemor_og_jeg Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Har det samme problemet med gutten min som er litt over 7 mnd. Plutselig var det bråstopp med MME. Mulig det skyldes at det er tenner på vei, eller så er han rett og slett lei. Tror nok det vil gå over da. Som du sier kan man ikke tvinge det i dem heller og så lenge de spiser godt ellers er nok alt i skjønneste orden.
melkekua™ Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Ingen vits i å tvinge mener nå jeg, så lenga han har våte bleier er det ikke et problem ;-) Han får jo fuktighet gjennom grøt, vann, middag og frukt.
AussieAnette Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2010 Tunge bleier er det ja.. han elsker jo vann Så det går ned på høykant. Får bare se det an ja. Kan jo endre seg. Mat får han uansett nok av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå