Antiope Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg vet nå at Besafe izi sleep kan vippes/legges bakover slik at babyen ligger flat, er det noen andre bilstoler som kan settes på vogn som kan gjøre dette? Er ikke overvettes begeistret for vognene Besafe klikkes på (Bugabuu og Quinny).
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Creatis....et eller annet. Tror kanskje det kommer fra BebeComfort. Men selv hadde jeg heller gått for det sikreste setet, framfor hvilket understell jeg liker. Kan sikker få et billig understell fra Quinny som du bruker til bare det formålet. Dessutten er Bugaboo en knallvogn og Besafe har også egne understell.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Britax har et ligge-sete, men vet ikke om hva slags vogner utenom Britax som de passer på.. Setet ser i alle fall utrolig fint ut .-)
Antiope Skrevet 1. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2010 Joda, hvis det er den samme du tenkter på så heter den sleeper og ser ut som en krysning av dypvogn og bilsete (sleeper). Denne kan settes på Britax (som jeg synes er ganske fine, men finner få brukte vogner), Teutonia og Herqules vogner. Disse vet jeg med sikkerhet, men det er muligens flere. Det var Britax sleeper jeg først hadde lyst på, men har skjønt at det er mange som er motstander av denne typen bilsete og ble derfor anbefalt Izi Sleeper istedet. Men jeg er ikke fullt så begeistret for vognene til denne (vil ha 4 hjul og ikke 3).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå