mamma i Irland Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Etter to uker med Gonal-F og Orgalutran var det tid for forste forsok med IUI i gaar ettermiddag. Na vet jeg ikke hvordan jeg skal klare a ikke vaere helt ensporet i to uker foer vi vet om vi har vaert heldige.... Her i Irland tillater de behandling med anonym donor-saed, sa vi har sluppet a reise langt for behandling etc. Jeg var litt bekymret for hvordan jeg ville takle aa sette sproyter, men det har gatt kjempefint, ikke har det vaert mye side-effekter heller. Naa er det bare aa vente og se....
minesmå *2 i magen* Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Lykke til! Dagene går sakte mens man venter, men likevel fort! Jeg var i københavn for inseminasjon for 13 dager siden, første forsøk på nr 2.
Ugla er mamma! Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Jupp.jeg er med på dagen jeg og.. Vi får satse på det er en god dag
mamma i Irland Skrevet 1. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2010 Takk for lykkonskninger, og det samme til alle dere ogsaa Vi far krysse fingre for at tirsdag var en god dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå