Terese med to jenter Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Dakar lita jenta mi, har fått sånn ekkel hoste... snørrete også.. Har ikke feber da. Vet ikke om jeg kan ta henne med ut i vogna?? Var hos legen som lyttet på henne i går, men det var ikke noe i lungene, så er nok bare smittet av storesøsteren sin med en virusinfeksjon. Ville dere tatt med en så liten baby på trilletur da? Er vel en 2-3 grader og sol her...
lykkelig-mamma:-) Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Vanskelig å si....jeg holdt nurket mitt innendørs når hun hostet på d verste..men var noen grader kaldere da.. Tror absolutt ikke d gjør noe, bare hun ikke fryser..
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Så lenge hun ikke har feber skal ikke det være noe problem med trilleturer. Bare pass på at hun er god og varm. Jenta mi har noe lignende, men jeg holdt henne inne de dagene hun hostet som verst. Men nå er vi ute og triller igjen, og det har ikke vært noe problem. (hun er 9 uner nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå