MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Nå er det endelig min tur å være med dere her inne også. Jeg har nå ventet 2år på å slutte på p-pillen, og er endelig i min første pp!! Jeg er så kjempe spent og kan nesten ikke vente!!!!! Har ikm i uke 14!! Flere som meg her??? - jente snart 21
Gjest Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Hei :-) har ikm i uke 14 jeg også :-) Kan ikke forestille meg hvordan det føles å gå i 2 år og vente slik! Ble selv uplanlagt gravid i fjord, mistet ved for tidelig fødsel i uke 21/22. Nå er vi i vår andre pp, med høyt håp om en positiv graviditets test snart :-) Moro at du er på min alder da :-) jeg blir 22 i år :-)
2harBlitt3<3 Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Hei, sluttet på p-pillen for snart en mnd siden. Er kjempe spent jeg og, tenker ikke på noe annet for tiden:-S Mulig jeg virker dum, men hva betyr alle disse forkortelsene her inne? Er ganske ny her selv.. Ikm og pp osv.. :-S
Vår-tur-snart? Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jeg også sluttet på pillen for en mnd siden. Venter nå spent på når alt faller på plass igjen (syklus) etter en god del år på pillen.... Håper veldig på en liten i 2011! Har ikke ventet så lenge på å slutte med pillene, vi bare ble enige om at vi var klare for det nå =) Spennende og litt skremmende egentlig, men det er vel slik det skal være...
Gjest Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 er ikke lett å sette seg inn i forkortelsene her.. men vi har liste da: http://www.barnimagen.com/forum/thread/141090451 så kan du bare stikke inn der når du lurer på hva noen mener :-)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 3. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2010 Hei igjen! Henger litt etter jeg. Har ikke sett at noen har svart meg her:p men godt at det er fler som meg her da. Det er ikke bare bare å vente 2år nei, men ville ha noe fast jobb eller utdannelse. Men først nå jeg har funnet ut hva jeg vil, og det er 1års skole på kvelden 1gang i uken. Men det et ikke før neste år. Så i mellom tiden jobber jeg som vikar i mellom tiden. De fleste synes vel det er veldig dumt å tenke på barn når man ikke har utdannelse eller fast inntekt. Men føler meg trygg der jeg jobber og siden jeg skal gå den skolen neste år tenkte jeg at det passer bra med permisjon samtidig:D Hva med dere da jenter??
Gjest Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 sitter ferdig utdannet, men har selv ikke noe fast jobb, noe vikariat av og til.. Har nå fått kontakter, så det kan hende jeg ender opp med hjemme kontor
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 3. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2010 Okey, men det går ann det å! Alt ordner seg som regel:) vi får krysse fingrene for at det er vår tur snart jenter! Hold dere her å si ifra om dere har blitt gravide denne pp:)
Gjest Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 sant :-) bare det er en intekt, så skal dette gå greit for min del :-) hehe
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2010 Ja, mener akkurat det samme! Så det går bra:D
Vår-tur-snart? Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Har ok utdanning og fast jobb. Ser for meg at jeg kommer til å ta litt mer skole, feks kveldskurs, seinere. Er uansett ikke motivert for mer skole nå, og vi er klare for barn. Samboeren min er i alle fall veeeldig klar og gleder seg stort =) Det er så utrolig kos! Håper bare at jeg kan gi han et barn, ingen av oss har prøvd tidligere så en kan liksom aldri vite...
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 7. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2010 Nei, man vet aldri. Man må bare krysse fingrene og håpe på det beste. Og samtidig ikke tenke for mye på det!
Vår-tur-snart? Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Ja, det hjelper i alle fall ikke å stresse! Tar det foreløpig helt med ro, vi har god tid og jeg blir ikke stresset om det ikke skjer noe de første mnd. I første omgang håper jeg på å få mens og eggløsning igjen! Men klart.. - har en inderlig lyst på barn så fort som mulig og prøver måned etter måned og ikke får det til, skjønner jeg jo at en kan bli både skuffet og lei.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 7. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2010 Jeg skjønner deg veldig godt!!!! Det er alt jeg kan si:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå