Gå til innhold

Nekter dagpupp, nekter flaske, henger i puppen hele natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er snart 8 måneder, han har aldri sovet gjennom hele natten, på det beste har han kun våknet 3 ganger om natten. Jeg begynner nå å bli ganske lei og sliten for han er våken minst 5 ganger i løpet av natten, det toppet seg i natt med hver time! Han spiser 4 måltider i løpet av dagen med grøt og middag, men nekter pupp og flaske om dagen. Tar bare vann på tutekopp men maks 100ml. Av og til vil han heller ikke ha pupp om kvelden når han skal sove.

Når det er sagt legger han bra på seg, har våte bleier og er blid og fornøyd. Men disse nettene er til å bli gal av! Tenker jo at siden han ikke drikker på dagtid må han jo få i seg noe væske på kvelden og natten, dessuten vil man helst bare sove videre om natten og han roer seg jo best med puppen.¨

Hva skal jeg gjøre? Bør vi nattavvenne han?Hvordan skal vi da gå frem?Slutte tvert med nattpupp eller gjøre det gradvis feks kun pupp hver 4, time? Noen med erfaringer? Vil han da slutte å våkne?

Alle råd taes imot med takk;)!

Skrevet

hei! har ingen råd å komme med dessverre, da min var likedan...han var helt vill på nattepupp fra han var ca halvåret til han nærmet seg ett år. han fikk sove i vår seng til slutt, og forsynte seg som han ville, for jeg var for zombie til å gjøre noe med det, hehe...

håper du finner ut av det, du har min sympati (vet det ikke hjelper, men...!)...

hva sier de forresten på helsestasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...