1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har kjøpt lekegrind, også får jeg ikke tak i madrass til den størrelsen. Det er en pippi lekegrind 80x80. Er det vanlig å bruke madrass oppi lekegrinda, i tilfelle, hvor kan man få kjøpt madrasser?
Glad tobarnsmamma Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Jeg fikk ikke heller tak på det - så jeg kjøpte lekematte i "puslebrikker" på Nille, så brukte jeg så mange puslebrikker som trengtes. i tillegg har jeg kjøpt et leketeppe til å ha oppå. Vi skal bruke lekegrinda som soveplass i stua for babyen, så jeg vil jo ha det mykt og godt...
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Det var det som var min plan også, så da tror jeg at jeg kommer til å gjøre som deg, for det var ingen dum ide ) Takk:))
Gjøkeredet③ Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jeg kjøpte to av de billigste madrassene de har på Jysk med førstemann, som jeg bare klippa til og putta oppi med et leketeppe på toppen. Funka veldig greit det altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå