gravid me nr 8 :-) Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 plutselig fløy tiden i fra meg gitt,å jeg gleder meg så mye at jeg kan nesten ikke vente lille gutt er så utrolig aktiv å sparkene å bevegelsene er så kraftige at jeg hopper til hver gang nesten...magen er en berg å dalbane å ungene synes jo at dette er kjempe morsomt...hehe...håper på fint vår vær snart så man kan gå i litt lettere kler,jeg har en skikkelig stooooooor bowling kule å har måtte kjøpe meg en hau me nye topper så faktisk kan dekke hele magen å ikke bare halve
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Gratulerer!!! Jeg er misunnerlig:) Uke 24 her....
Elsker jenta mi<3 Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 En uke igjenn til 3trimester på meg også....kjempe deilig:-) Helt sant at tiden har gådd kjempe fort....samtidig som det ennå føles lenge igjenn å vente til lille jenta vår kommer til verden. Gleder meg også mye til varmere vær, håper jeg slipper å gå med mannens jakke, men er ikke lenge før jeg må d hvis det ikke blir varmere:-) Men det er så deilig nå når magen er blitt så stor at folk ser at man er gravid og ikke bare er blitt tykk:-) Vi har en spennende ny tid i vente:-) Lykke til videre. PS: du som er i uke 24, tiden går så fort at det er ikke lenge igjenn å vente til 3trimestrer nå:-)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jeg og:) Plutselig forsvant ukene, gitt:) Har fått begge guttene mine ca tre uker før termin og kan nok regne med noe slikt denne gangen også- Håper på11 uker til med mage, så kan han godt komme. Og herregud - det er ikke lenge! hurra og hjelp:)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 off ja...legene håper bare at jeg holder denne gutten inne til uke 34....forrige jenta mi kom i uke 33....så di forventer et han her kan komme alt etter uke 33...får god oppfølging å skal på ul 13 april å måle lille gutt å sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå