Mathea09 Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg ble kjempeglad i dag! Fikk mitt nye fottrekk cab-on windstopper med fleecefor:) Jeg har virkerlig savnet dette til urban jungle, og trekket ble kjempefint. Anbefaler å sjekke cab-on.se og rosendesign.se hvis du trenger trekk:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Ellers fungerer Teutonias Fashion Fottrekk helt kurant også. Tror det er ca 299,- på lilleprinsen.no.
gutteklubben grei Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har også kjøpt hos rosendesign! Kjempefornøyd, har en cab-on med svart fleece på den ene siden og det skotskrutete svart-grå-hvite på andre siden. Ble kjempelekkert ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Har også tenkt å bestille til min MB, men hvordan feste har dere bestillt. Knapper eller tråd ?
gutteklubben grei Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Nede i fotenden er det strikk inne i trekket så det sitter godt rundt (og strikken kan strammes). Øverst er det strikker med en knapp.. , tror det er "resårögla/knapp" som dette heter. Fungerer fint! Snorer å knyte vil vel være litt kronglete, mener jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå