Gå til innhold

har fårr innviglet ks 10 dager før termin, men fikk beskjed om at hvis fødselen startet før og jeg kom inn med feks 4 cm åpning så pleier de ikke å ta ks da???

Anbefalte innlegg

sist så hadde jeg ks fordi det ikke ikke etter flere døgn. Kan de seriøst tvinge meg til å føde bare fordi fødselen startet før?

Fortsetter under...

Dette syns jeg er unødvendig av dem å si..

Jeg hadde KS nå, og jeg kom inn med 3-4cm åpning 3 dager før planlagt ks, vannet gikk, og jeg fikk det selv om ting var begynt. Fikk bare beskjed om at det var bra, for da fikk de til bedre snitt og ungen var klar for å komme ut..

Så det må være fra sykehus til sykehus hva de gjør tror jeg da..

De kan da ta ks selv om du har mer enn fire cm åpning??! Jeg ville absolutt presset dem angående dette på forhånd, det var noen her inne som hadde en svært ubehagelig opplevelse med akkurat dette for ikke så lenge siden...

Jeg synes det er helt latterlig å si noe slikt til noen. Enten har man fått innvilget ks, eller så har man det ikke!

Tror det må variere fra tilfelle til tilfelle og fra sykehus til sykehus. Jeg har ikke fått den beskjeden, men det er mulig det er fordi jeg ikke får lov av sykehuset å føde vaginalt pga. at det innebærer for stor risiko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...