Gjest Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Hadde ikke EL før på dag 21 denne syklusen, forrige fredag (takket være bidronninggelé, tror jeg). Bruker CB Fert.monitor: høy på dag 19 og 20. Max på 21 og 22 (aldri sett streken SÅ sterk på sticken før som på dag 21), høy på dag 23 og lav på 24. Er på dag 25 idag, den spurte etter test da oxo, men jeg gadd ikke. Dvs. jeg hadde allerede tisset, og siden den var lav igår, så trodde jeg ikke den kom til å spørre idag ... hehe.. Iallefall, er vel på 4-5 DPO da idag. Saken er at det kjennes ut som mensen kommer... "Presser" på, oppblåst, verk i bekken/hofter/korsrygg. Hmmm... Kan lutealfasen ha blitt veeeeldig kort pga at EL var så sen tro ?? (har vanligvis EL rundt dag 15-17) Anyone ??
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Dersom EL er forsinker, vil IKM bli tilsvarende forsinket. Avstanden mellom TR og EL kan godt variere, men lengden på lutefasen er konstant. Kanskje det er festesmerter. XXXXXX Lykke til
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Takk takk ) Jo, d hadde jo vært utrolig bra da. ) Men er ikke d tidlig da ?? Jeg har forstått d som at festesmerter skal være litt mer "stikkende", og over på 5-10 minutter..??.. Herreminhatt, kan man ikke bare ha 100% jevn syklus, og bli gravid nøyaktig når man vil ??!! hehe Lykke til til deg oxo !! (håper du klarer å la testen hvile i noen dager til.. hehe)
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Egget fester seg normalt 5-10 DPO, men kan også feste seg tidligere. De gangene jeg har blitt gravid, har det kjentes ut som mensmurringer.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Må si at hun første som svarte, svarte feil. Lutealfasen er ikke konstant. Min EL har blitt forsinket med noen dager de tre siste prøveperiodene, men IKM kommer likevel til ventet tid. Så hos meg har lutealfasen gått fra å være på 13-14 dager til å bli 10-11 dager.
Gjest Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Ja, d er jo noe som heter defekt lutealfase oxo... Monitoren min spør fortsatt etter tester; dag 29 nå og den viser fortsatt lav. Syns d er rart den fortsetter å spørre... Er d jeg eller monitoren som er mystiske tro..??.. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå