Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 10 DPO.... Jeg skal ikke teste idag. Så tester nede i skuffen der; HOLD KJEFT!!! Hvorfor ikke teste, vel - Ømme pupper - Det har jeg bestandig like før IKM, det er _IKKE_ et symptom - Trøtt - Jeg har et sykt barn, er sikkert bare trøtt på grunn at det - Må tisse hele tiden - Det er det symptomet men lettest kan innbille seg - CB kan gi positivt utslag 4 dager før IKM - Fult mulig det, men de 3 gangene jeg har vært gravid har jeg først testet positivt 3 dager over IKM Så får vi se hvor lenge lille testomane meg klarer å holde meg....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 ..det sa jeg og til meg selv på mandag...men så testa jeg likevel både mandag og tirsdag. Så slo fornuften inn igjen og jeg skulle ikke teste i dag! Bare bortkastet...men neida..klarte ikke la vær. Skjønner ikke hvorfor jeg vil megselv så vondt..haha!! For første gang på leeenge har jeg ømme pupper (noe jeg har satt sammen med eggløsning tidligere), så jeg er bare utålmodig og vil ha positiv test eller mensen....sånn at jeg VEt jeg hadde eggløsning..ikke bare må gå å tenke kanskje..lei av kanskje.. Jeg er så glaaad at jeg ikke er den eneste testomane her inne!! Hehe.
Solvims Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Hi hi, det der kjenner jeg meg SÅ igjen i. Er på ikm i dag, ingen tr enda, men har testet ( i flere dager) negativt. Alikevel vet jeg at jeg testet positivt sent sist. Så hvorfor i huleste klarer jeg ikke å vente og se om tr kommer og deretter test hvis den uteblir? Hvorfor utsette seg selv for dette? Er nok i overkant optimistisk og vil vite det med en gang.. Håper vi får krysset/ de to strekene vi vil ha om en dag eller fire ;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2010 Godt å se det ikke bare er meg ;-P De skriker fremdeles så jeg blir ør i hodet. Men jeg har ikke testet enda. Ønsker å vente til mandag, men har en misstanke på at det er i overkant optimistisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå