bente83 Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Uff, jeg er så spent!kjenner følelsen varierer veldig fra å være veldig nervøs til å glede meg veldig! Er cirka 6 uker på vei, og var hos gynekologen dagen etter jeg testet positivt. Da var det for tidlig å se noe, så han ville ha meg tilbake i dag... Regner med det er for tidlig å høre hjerte, men håper jo at det går an å se noe så jeg kan slappe litt av... Men er utrolig redd for at det ikke er noe der, og da kommer jeg til å bli skikkelig knust! Ellers skal vi ut å spise med foreldrene våre i kveld, og planen er å fortelle dem den gode nyheten da hvis alt ser bra ut på ultralyden.... håper ikke jeg blir snytt for den opplevelsen....
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 hei, ville bare ønske lykke til håper de ser noe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Så spennende! Masse lykke til:) Det er helt fantastisk å se den lille spira!
bente83 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2010 Uff, hadde håpt at jeg kunne senke skuldrene og slippe jubelen løs etter ultralyden i dag... men jeg ble i grunn ikke noe klokere! Vi så plommesekken, og fikk til slutt øye på noe som måtte være embryoet. Men det var bare 2 mm, og skulle vært 4 mm. Men gynekologen mente at det lå i feil vinkel, og at grunnen til at vi kun så 2 mm var fordi resten lå skjult. Når han zoomet inn mente han at det var litt bevegelse, men jeg klarte ikke se det. Nå må jeg i stedet vente i spenning ei uke til... Gynekologen mente som sagt at det kun lå skjult, men kjenner jo at frykten for at det har sluttet å utvikle seg etter 2 mm er der, selv om gynekologen ikke nevnte dette som noe alternativ. Men får prøve å tenke positivt!har symptomer, og ikke hatt noe blødninger. Hatt en del smerter i magen, men dette er vel normalt etter hva jeg har skjønt... Tror jeg skal prøve å ikke tenke så mye den neste uka, prøve å leve så normalt som mulig uten for mye fokus på graviditeten! Nå skal jeg kose meg med et sjokoladepåskeegg, tror ikke jeg har spist sjokolade siden jeg testet positivt
Skoobidoo Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Det går helt sikkert kjempe bra med spira!! Gynokologene vet jo som regel hva de snakker om. Kos deg masse med en sjokoladebit :-)
bente83 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2010 Takk! Er det jeg trøster meg litt selv med også... at han burde nevnt at det var en sjans for at det hadde sluttet å utvikle seg, så jeg var forberedt på det hvis han mente at sjansen for det var der... men han gav meg jo kun grunn til å være optimistisk, og har til nå fått veldig inntrykk av at han vet hva han snakker om Får bare håpe den neste uka går fort, og at jeg får bekreftelsen jeg trenger da
Antiope Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Ja jeg tror ikke du skal bekymre deg. Jeg er 7+0 idag og har hatt så lyst å få tidlig ultralyd. Men har hørt så mange som har opplevd det samme som deg før uke 7 og har klart å holde meg. Etter 7 uker ser nok gynekologen mer. God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå