Gå til innhold

de 2 siste icsi forsøkene har ikke gitt noen befruktede egg - har dere prøvd det noen gang?

Snooopi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi opplevde at ingen egg ble befruktet med IVF, men med ICSI har vi hatt befruktning på ca 1/3 av eggene ved alle 6 (!) forsøkene. Hva sier klinikken deres? Har dere vurdert eggdonor?

Trøste-klem

Takk, snøfilla..

Vi bruker Svend Lindenberg og han mener jeg bare har falt inn i 2 dårlige sykluser... Pussig at det er med nesten 1½ år imellom.. Han mener, etter å ha lest igjennom hele journalen min, at det ikke er over, men på tirsdag skal jeg teste for AMH - om jeg har egg igjen.

Vi har snakket mere om adopsjon enn om donor. Personlig synes jeg faktisk at jeg heller vil prøve donor først... hmm... Men jeg er ikke ferdig før "the fat lady sings"...

Det er fantastisk at du endelig er gravid! Stort tillykke med det!

klem

Hei! Jeg hadde flott befruktning og egg på frys i 2007 men ingen graviditet. Neste ivf oktober 2009 ga 0 befruktede egg. Dr. L sa at vi ikke måtte gi opp og i hvertfall prøve en gang til før vi begynte med ED. Det gjorde vi i desember. 3 egg ble befruktet og hadde midt på treet kvalitet. Nå er jeg 18 uker på vei, og tenker at man skal høre på dr. L :o)

Lykke til!

Annonse

Hei,

Vi har hatt to ICSI. ICSi i stedet fo IVF pga sædkvalitet. Første gang fikk vi bare ut 4 egg, 3 befruktet, 1 satt inn, ikke gravid med det og de to andre av så dårlig kvalitet at ingen på frys. Neste gang fikk de også ut 4 egg, men disse var av mindre og dårligere kvalitet, ingen befruktet. Da jeg skulle ringe inn mens for 3. ICSI, så uteble mensen - og vi har klart det helt av oss selv. Så ja det nytter! Hold ut!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...