Biri Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Har nå forsøkt å bli gravid en stund, men det skjer visst når en minst venter det, i dag lyste graviditetstesten positivt!! Men det jeg ikke helt skjønner er hvor langt jeg er på vei.. Jeg hadde siste mens 20 februar og skulle mao hatt den igjen rundt 20 mars, den kom ikke og jeg har tatt MANGE tester, hører med til saken at jeg har hatt uregelmessig menstruasjon de siste par månedene mest sannsynlig pga komplikasjoner med mage/tarm systemet. Så når jeg i dag tester positivt så forstår jeg lite og ingenting av når jeg kan ha blitt gravid.. hvor langt på vei er en normalt når en tester positivt første gang? Vet det er individuelt, men sånn ca... ?
Aryana Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Hei! Først: Gratulerer så mye =) Det er litt individuelt fra person til person hvor lang tid det tar før det slår ut på testen. Noen kan gå flere uker over ikm før de får utslag. Dette skyldes at produksjonen av HCG ikke kommer i gang så fort hos disse. For å regne termin ville jeg tatt utgangspunkt i litt lengre syklus enn 28 dager da du er uregelmessig. Feks. med 33 dagers syklus er du 4+6 uker nå. Du kan gå inn på terminkalkulatoren å prøve deg frem =) Snakk med legen din om det, du vil da muligens få tidlig ultralyd for å fastslå termin mer nøyaktig!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 du kan også kjøpe deg cb dig med ukes indikator..den kan gi deg ett ca tidspunkt for befruktningstidpunkt... og ja...GRATULERER!!!
Biri Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2010 Takk for gratulasjoner Skal kjøpe cb digital!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå