BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 10. april 2010 #27 Skrevet 10. april 2010 MANDAG BarniHodet - 1pp. -Tanta kom i dag den. Over paa 2pp med godt mot!... TIRSDAG Oslojente/1pp Ambar - Håper,håper noe symtome,men er vel egentlig litt tidlig, så kanskje jeg innbilde meg det :-S Nårvi2blir3 ONSDAG lykkeliten1, prøvd i 1,5 år. Håper på klaff ellers blir legebesøk bestilt etter det. Ingen bønn denne gang. TORSDAG FREDAG Hanaomi - tredje forsøk (inseminasjon) biokjemisk svangerskap sist. xxxxxxxx fingrene denne gang. Yeah!...håpe,håpe...første pp LØRDAG Kira - tør ikke håpe. Smurfeline87 Håperviblir5 Maria - tør heller ikke håpe.. har prøvd nå i 1 år, med pause forrige periode, å nå har vi kost oss hver dag denne perioden! så vi krysser fingrene! SØNDAG Smurfeline87 ~Lillegutt ønsker lillesøsken~ 4pp - har denne gangen prøvd pree-seed glidekrem (har hørt andre som har god erfaring med denne!)
Kone&kone Skrevet 10. april 2010 #28 Skrevet 10. april 2010 MANDAG BarniHodet - 1pp. -Tanta kom i dag den. Over paa 2pp med godt mot!... TIRSDAG Oslojente/1pp Ambar - Håper,håper noe symtome,men er vel egentlig litt tidlig, så kanskje jeg innbilde meg det :-S Nårvi2blir3 Hustruene - 1pp ONSDAG lykkeliten1, prøvd i 1,5 år. Håper på klaff ellers blir legebesøk bestilt etter det. Ingen bønn denne gang. TORSDAG FREDAG Hanaomi - tredje forsøk (inseminasjon) biokjemisk svangerskap sist. xxxxxxxx fingrene denne gang. Yeah!...håpe,håpe...første pp LØRDAG Kira - tør ikke håpe. Smurfeline87 Håperviblir5 Maria - tør heller ikke håpe.. har prøvd nå i 1 år, med pause forrige periode, å nå har vi kost oss hver dag denne perioden! så vi krysser fingrene! SØNDAG Smurfeline87 ~Lillegutt ønsker lillesøsken~ 4pp - har denne gangen prøvd pree-seed glidekrem (har hørt andre som har god erfaring med denne!)
Kone&kone Skrevet 11. april 2010 #29 Skrevet 11. april 2010 MANDAG BarniHodet - 1pp. -Tanta kom i dag den. Over paa 2pp med godt mot!... TIRSDAG Oslojente/1pp Ambar - Håper,håper noe symtome,men er vel egentlig litt tidlig, så kanskje jeg innbilde meg det :-S Nårvi2blir3 Hustruene - 1pp - POSITIV 12 dpo!! ONSDAG lykkeliten1, prøvd i 1,5 år. Håper på klaff ellers blir legebesøk bestilt etter det. Ingen bønn denne gang. TORSDAG FREDAG Hanaomi - tredje forsøk (inseminasjon) biokjemisk svangerskap sist. xxxxxxxx fingrene denne gang. Yeah!...håpe,håpe...første pp LØRDAG Kira - tør ikke håpe. Smurfeline87 Håperviblir5 Maria - tør heller ikke håpe.. har prøvd nå i 1 år, med pause forrige periode, å nå har vi kost oss hver dag denne perioden! så vi krysser fingrene! SØNDAG Smurfeline87 ~Lillegutt ønsker lillesøsken~ 4pp - har denne gangen prøvd pree-seed glidekrem (har hørt andre som har god erfaring med denne!)
♥Spirevipp♥ Skrevet 12. april 2010 #30 Skrevet 12. april 2010 MANDAG BarniHodet - 1pp. -Tanta kom i dag den. Over paa 2pp med godt mot!... TIRSDAG Oslojente/1pp Ambar - Håper,håper noe symtome,men er vel egentlig litt tidlig, så kanskje jeg innbilde meg det :-S Nårvi2blir3 Hustruene - 1pp - POSITIV 12 dpo!! ONSDAG lykkeliten1, prøvd i 1,5 år. Håper på klaff ellers blir legebesøk bestilt etter det. Ingen bønn denne gang. TORSDAG FREDAG Hanaomi - tredje forsøk (inseminasjon) biokjemisk svangerskap sist. xxxxxxxx fingrene denne gang. Yeah!...håpe,håpe...første pp LØRDAG Kira - tør ikke håpe. Smurfeline87 Håperviblir5 Maria - tør heller ikke håpe.. har prøvd nå i 1 år, med pause forrige periode, å nå har vi kost oss hver dag denne perioden! så vi krysser fingrene! SØNDAG Smurfeline87 ~Lillegutt ønsker lillesøsken~ 4pp - har denne gangen prøvd pree-seed glidekrem (har hørt andre som har god erfaring med denne!)....har IKM ca på fredag - har ingen forhåpninger, ingen symptomer! =(
Februargutten Skrevet 12. april 2010 #31 Skrevet 12. april 2010 MANDAG BarniHodet - 1pp. -Tanta kom i dag den. Over paa 2pp med godt mot!... TIRSDAG Oslojente/1pp Ambar - Håper,håper noe symtome,men er vel egentlig litt tidlig, så kanskje jeg innbilde meg det :-S Nårvi2blir3 Hustruene - 1pp - POSITIV 12 dpo!! ONSDAG lykkeliten1, prøvd i 1,5 år. Håper på klaff ellers blir legebesøk bestilt etter det. Ingen bønn denne gang. TORSDAG FREDAG Hanaomi - tredje forsøk (inseminasjon) biokjemisk svangerskap sist. xxxxxxxx fingrene denne gang. Yeah!...håpe,håpe...første pp LØRDAG Kira - tør ikke håpe. Smurfeline87 Håperviblir5 Maria - tør heller ikke håpe.. har prøvd nå i 1 år, med pause forrige periode, å nå har vi kost oss hver dag denne perioden! så vi krysser fingrene! SØNDAG Smurfeline87 ~Lillegutt ønsker lillesøsken~ 4pp - har denne gangen prøvd pree-seed glidekrem (har hørt andre som har god erfaring med denne!)....har IKM ca på fredag - har ingen forhåpninger, ingen symptomer! =( - Alison & Ben, 4pp (følg oss på http://babylykken.blogspot.com/)
lykkeliten1 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #32 Skrevet 12. april 2010 Sorry dere, men nå har tanta kommet. Klar for ny pp. Håper det går bedre for dere enn for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå