Gå til innhold

Aner ikke hva jeg driver med!!

Anbefalte innlegg

jeg er nå i uke 35 , og ikke klart å slutte å røyke! skammer meg noe forferdelig, tør ikke røyke ute, kjøpe røyk , og gjemmer meg på verandan ! tenker på lille gullet mitt i magen , gud som jeg tenker på henne! og tilogmed vært inne på tanker om at jeg er langt i fra en god mor og fortjener ikke bli mamma!

har en datter fra før på to og halvt, verdens fineste om man spør meg men med henne klarte jeg slutte å røyke! Redd for at jeg ikke elsker lille gull i magen like mye.. er så vondt!

klarte å slutte en stund i dette svangerskapet også, men samboer og jeg hadde store problemer og gjorde det slutt med hverandre og flyttet hvert til vårt! da begynte jeg å røyke igjen :( nå er vi sammen igjen , men han er innlagt på pykriatisk pga av deprisjoner, måtte selv få han innlagt! så har ansvarte for alt hjemmer, lille jenta mi her, jenta i magen og stille opp for kjæresten min som jeg ikke aner om det vil gå med!

han er verdens fineste pappa, men sliter masse med seg selv! og nå føler jeg røyken er min reddning, holder meg på alt fra 1 til 6 om dagen...å har det så vondt , og er så redd men klarer ikke! er så sliten fra før nå, at jeg ikke orker kampen..

sorry ble langt!

hilsen fra en som skammer seg i hjel

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141662190-aner-ikke-hva-jeg-driver-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

og hvorfor skal dere som er så flinke til å slutte å røyke eller ikke rakke ned på oss? har det ganske vondt fra før og trenger ikke å bli enda lengere nede.. gikk inn på denne siden for å finne oen smarte tips, noe støtte.. men leste hvor mye røykeren ble rakket ned på ! trodde dette var en hjelpe side

Jeg tro ikke du blir mindre glad i barnet du har i magen, selv om du røyker med det, og ikke med datteren du har fra før. Jeg klarte ikke å slutte med nr 1, holdet meg til maks 5 om dagen, og hadde fryktelig dårlig samvittighet når hun kom til verden, og jeg så det nydelige nurket, så jeg sluttet i kort tid. Med nr to, klarte jeg å slutte helt, men tror det har mye å si pga støtten jeg hadde denne gangen, tryggheten. for med nr 1 var ikke planlagt og vi hadde vært på og av en periode. Det er synd å si det, men "vi" som røyker har det til å ta den røyken når ting blir vanskelig eller tøft, akkurat som alkoholikere finner trøsten i flasken. Tror du vil bli like glad i lille nurket i magen!!!

Håper alt ordner seg:)

Hilsen "kun" festrøyker nå:) (litt stolt der)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...