Student89 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hei alle sammen:) Jeg tok min første hjemme graviditetstest i dag, og den var sterkt positiv, trodde ikke helt på det så tok likegreit en til, den var like positiv. Jeg tror jeg ca er 4 uker på veg, mens skulle ha kommet i morgen. Men tidlig i kveld kom det plutselig brunutflod, veldig lite, men nok til at jeg bekymrer meg. Jeg har ogdå utrolige smerter i ryggen, og nedover rumpen og beinene (lysken). Akkurat slik det er før tante rød kommer. Men kanskje hakket verre. Jeg ringte legevakten, og de meinte det var mensen som kom. Er det noen som har samme erfaringer? noe kloke ord på om dette er normalt, unormalt? Nervøs, og deppa...
snartmammapåny Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Må nok bare smøre deg med tolmodighet. Er desverre ikke noe man kan gjøre fra eller til så tidlig. Legene ser heller ikke noe på ul, så er desverre umulig å få noe svar på et så tidlig tidspunkt. Må nesten bare vente og se. Skulle den brune utfloden vedvare så kan du få målt hcg hos legen for å se om den stiger eller synker. Om noen uker kan du og forvente at det skal være mer å se på ul, så om det fortsetter så kan du nok satse på en sjekk da. Så lenge du har positiv test og ikke friskt blod så er det jo gode tegn :-) Kraftige mens smerter er veldig gode gravid tegn i starten :-) Får bare krysse fingrene for at du bærer babyen til termin :-)
Student89 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Ja, det var denna tolmodigheten da Ja, det har kommet litt brunt i dag også, men minimalt. Men det kjennes ikke ut som om livmorstappen er lukket, burde den ikke være det nå? Jeg har veldig mange gravid symptomer, så er vel ingen tvil på at jeg er gravid, når to tester har vert positive Ja, jeg får krysse fingrene håpe på det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå