Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid i uke 7 og skal snart på ultralyd på Ahus.

Er det noen av dere som har noen erfaring derfra?

Hvordan er det?

Er de flinke der? Tar de seg god tid?

Får man med bilde hjem? Et eller flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært der en gang i uke 12, hold ikke på så lenge men fikk se at lille lever, og jeg ba om et bilde og det fikk jeg.. dog bare et bilde, og det var vel kanskje ikke det beste hehe men, jeg har det i allefall :D han målte lille, og dett var dett hehe mannen som gjorde det var kjempe koselig, og siden vi var der pga en blødning var det en jordmor i rommet også, kanskje i tillfelle lille var død? ikke vet jeg heheh men var koselig hun også...

Har blitt innkalt til ordinære ul 26 april, og det sto i papirene at man får bilder, men de koster 20 kr pr stk...

Skrevet

har vært på ul på A-hus både i dette og i forrige svangerskap.

de er veldig flinke tar seg tidtil å forklare hva du ser,

denne gangen var jeg der i uke7 8 10(pga dehydrering)

nå vet jeg ikke når du skal på ul men det viktigste du ser er "riskornet" som dunker (hjertet) lykke til!!

Skrevet

Jeg var der i uke 17, jeg syns de er flinke, godt fornøyd med dem.

Hadde ei som het Linda som tok ultralyden på meg, flink dame ;-)

Skrevet

Nå ser jeg jo en drøy trykkfeil i første innlegget da. Jeg er i uke 17 - ikke uke 7

Jeg skal på helt ordinær ultralyd. :)

Takk for tilbakemeldinger.

Skrevet

Jeg hadde også en jordmor Linda, kjempehyggelig. Fikk vel 3 bilder med hjem, betalte ingenting. Har vært der 2 ganger etter det, og legene som utførte ul da var fantastiske til å forklare. Hun ene synes det var så morsomt at kjønnet var så tydelig at hun printet ut et bilde av snøtten til junior. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...