Solvims Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 He he, er vel ikke den eneste her som føler det her inne.. Men nå er jeg så utålmodig! Jeg har ikm i morgen, tatt negativ test i dag, så er ikke super optimistisk.. Klamrer meg til håpet, i og med at jeg testet positivt 1 dag etter ikm sist.. men husker ikke om jeg tok test dagen før lenger. Åå. Vil vil viiiil være gravid nå, men tror nok det blir en prøveperiode til. Blir litt trist og lei. Flere som er på samme sted?
mia engel&fia frøken Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 føler alltid at jeg vil være gravid hehe og serlig nå.. er ikke rundt noe kommende positiv test akuratt nå men hver mnd har jeg levd i håpet om en positiv test, det er alltid best å håe selv om skuffelsen skulle komme. men en dag så kommer den testen vi alle vil ha. lykke til til dere!
Stinelill Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Ja, jeg er veldig utolmodig! Nettopp begynt på neste pp.. Hvorfor skal det ta så lang tiiiiid? Når skal det bli min tur? Men nå er det ikke annet å gjøre enn å krysse alle fingrer og tær for neste prøveperiode... Lykke til!
Ella78 m/ A&M Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jepp, kjenner meg godt igjen. Noen ganger tenker jeg så mye på det at jeg blir helt tullerusk. Nå prøver jeg å være litt streng med meg selv og bare IKKE tenke på det konstant. Det hjelper litt, faktisk. Nå har det gått såpass lang tid at jeg orker ikke bli helt oppgira hver eneste måned, det blir for slitsomt. Men jeg lengter veeeeeldig etter å bli gravid igjen!! (Sønnen min er 20 mndr nå, har prøvd helt siden han ble født. Tok oss 2,5 år å "lage" han...) Lykke til alle sammen!!!! God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå