akicha Skrevet 30. mars 2010 #1 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg ble gravid ved hjelp av IVF og er nå i 3. trimester. Jeg fikk raskt konstatert hyperstimulering etter at graviditeten var konstatert. Etterhvert som jeg ble bedre gikk smertene over i ømme eggstokker, noe jeg fikk inntrykk av ville gå bort etterhvert. Jeg har fremdeles i 3. tri. ømhet ved eggstokkene på den ene siden, er det noen som vet om dette er normalt? Når jordmor skulle kjenne på babyen så var det så ømt at jeg skvatt til når hun klemte på siden av magen (hvor jeg går ut fra at eggstokkene ligger nå). Magen vokser jo raskt nå og jeg kjenner jeg har en bitteliten uro på hvordan det blir med denne ømheten etterhvert som babyen blir større og magen strammere. Uroen kommer jo også fordi legen sa det ville gå over i løpet av litt tid, men det har det jo altså ikke gjort- og da lurer jeg jo på om noe er galt.. Noen andre som har noen erfaring med dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141661244-hyperstimulert-og-fremdeles-%C3%B8m-i-3-trimester/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå