MammaMia=) Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Er det fler her enn meg som det skjer med?? Merker at jeg er med trøtt noen dager enn andre.. Det samme gjelder med ømme bryster.. Norn dager er de vonde bare man så vidt er nær dem. andre ganger kan jeg faktisk ta på dem uten problem
hopeandfaith Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Samme her:) jeg har jo nesten ikke symptomer, er 6+5 i dag og kunne godt tenke meg litt mer kjennetegn, men sånn er det vel bare, skal jo overhodet ikke klage. MEN kjenner jeg blir litt engstelig av at jeg i forrige uke var dødstrøtt, nå egentlig ikke, hadde sinnsyke ømme brystvorter, nå kan jeg jo fint ta på de. Kvalm er jeg ikke, dvs har kjent litt, men det går over med engang. Murrer og stikker litt i magen dog, dette hadde også vært litt fraværende noen dager nå, så ja, til og fra hele tiden. )
snartmammapåny Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 kjenner til det ja. Kjente panikken tok meg litt i dag når ikke morgenkvalmen kom som "vanlig".. Gikk helt frem til kl 14 før kvalmen kom skikkelig... kom og gikk litt, men ikke så ille som det var i går. Rart hvordan psyken spiller oss et puss innimellom, vi får bare krysse fingrene og håpe vi kommer oss gjennom dette. Er desverre ikke noe annet vi kan gjøre...
hopeandfaith Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 halllo, glemte helt det verste, jeg tisser jo så mange ganger om natten at jeg nå sikkert våkner av vanen på at jeg tror jeg må....pluss at jeg våkner før hanen galer om morgenen:)
MammaMia=) Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2010 Ble litt letta nå når det tydelighvis ikke bare er meg det gjelder.. Kjenner også igjen den doflyginga og kvalmen som kommer og går.. Er noen ganger så jeg lurer på om jeg så feil på første testen og at jeg skal kjøpe ennå en bare for å dobbeltsjekke.. (ennå jeg tok 3 stk når jeg ble gravid) hehe... Jepp vi får smøre oss med tolmodighet og krysse fingra..
zolajento 88 Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 hei det du beskriver har eg og. eg er no i morogn eller torsdag 6 veker. merker ikkje noe selig til symtomene. er for tiden kvalm og ømme bryst. ha litt hode pinne av og til. har mye luft problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå