Gå til innhold

bekken plager

mamma til blå 2010 og rosa 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 14+0 og har allerede merka 1ukes tid at jeg blir sliten og får svake smerter i bekkenet når jeg går og står mye. og skal ærlkig innrømme at det skremmer meg litt at jeg merker det så tidlig.

dere andre som er plaget med bekkenløsning, hvor langt var dere ca på vei når det starta og hvordan er det for dere nå sånn smerte og bevegelses messig?

håper andre erfaringer kan kaste lys over hva jeg kan vente meg fremover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å kjenne det i ryggen og nederst foran i uke 12-14 (husker ikke heeelt), det har blitt verre, men jeg klarer å holde det i sjakk med å være veldig bevisst på hvordan jeg sitter/står/går osv.

En halvtime på butikken er jeg ganske dårlig i bekkenet..

Så det blir lite turer og mye sofa på meg, men heller det enn å bli mye verre..

Er i uke 18 nå..

Skrevet

Ved første svangerskap begynte det vel rundt uke 10. Begynte å kjenne det nederst i ryggen, løsna liksom. Så ble det verre og verre utover. Så var jeg så uheldig at jeg fikk skadet bekkenet under fødselen, og siden har jeg hatt bekkenløsning. Nå er jeg i gang med sv.skap nr 2, og ja hehe det er bekkenløsning 24-7. Så du må bare være forsiktig, aldri presse deg.

Skrevet

jeg er 15 uker på vei, kjente det i bekkenet allerede i uke 7...i uke 11 fikk jeg henvisning til fysioterapeut, og i uke 13 var jeg igang med behandling...veldig bra, anbefaler det!!! Gratis og....er sykepleier og jobber fullt, men kjenner det er lurt å jobbe mindre...mange bevegelser man tar for gitt, som ikke er så gode for bekkenet...fysioterapeuten viser deg øvelser du skal gjøre hjemme og...ingen som passer på bekkenet ditt, det må du gjøre selv...Lykke til, og begynn med fysioterapeut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...