Gå til innhold

Andre som har hørt at man ikke legger på seg av godteri og ekstra mat når man har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt dette.

Er det noe i det eller???

*håpefull*

Fortsetter under...

Skrevet

He he he he he he he... Det stemmer sikkert like bra som at man ikke legger på seg av de kaloriene ingen ser deg spise;)

Skrevet

20:15 : HIHI! Det tror jeg også :-D

Skrevet

Og i tillegg er sjokolade en grønnsak! (laget av kakaoBØNNER) Jada, spis med god samvittighet;P

Gjest sug lut
Skrevet

Og egg går i null uansett, fordi de er så viselig laget at man bruker akkurat like mange kalorier på å spise dem som det de inneholder. Og ethvert samleie forbrenner 800 kalorier, nemlig.

Skrevet

Og det gjelder selvfølgelig også freia påskeegg?? Denne tråden liker jeg!!

Annonse

Gjest sug lut
Skrevet

Med freia-egg går du faktisk i minus på kalorisiden. To kjappe før stengetid, så er du godt på vei til å ha eliminert alt du har spist i dag.

Skrevet

Du forbrenner 16% flere kalorier når du har mensen, så litt sant er det.

Skrevet

Dersom det er sant, så vet ikke kroppen min det

Skrevet

Haha, hadde det vært så vel :)

Skrevet

Jeg går i hvertfall alltid ned 1-2 kg fra før jeg får mensen til den er over (vann i kroppen har jeg aldri hørt om), så ja den teorien er jeg enig i!:)

Skrevet

Kroppen trenger flere kalorier for å produsere nytt blod så jo, man forbrenner faktisk mere under mensen. Akkurat hvor mye vet jeg ikke.

Skrevet

Ja, det er faktisk sant! Hørt at man bør spise litt mer kcal enn det man pleier. Leste det nettopp i en artikkel hmmm men hvor. Må lete litt hehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...