Gå til innhold

Noen som har en god nattbleie å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta har plutselig begynt å drikke litt mer enn før. Og ber av og til om å få med tutekopp med vann i senga når hun skal sove. Eller våkner og ber om vann. (Greit det, jeg blir av og til også tørst når jeg sover.) Men - dette resulterer i "svømmebasseng" i senga. Bleien har trekt til seg det den kan, og resten renner ut i sengetøy og tissemadrass. Noen som har tips til bleie med ekstra god absorberingsevne som funker bra om natta? Lillejenta blir våt og kald og jeg lei av sengeskift annenhver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Pampers babydry nr 5. Den holder hos oss, selv om den ofte er så full at jeg omtrent kan høre det skvulpe :)

Bruker Active fit nr 4 på dagtid.

Skrevet

Libero!

Har prøvd samtlige bleier av Pampers og alle lekker her i huset.

Og gutten min får utslett av dem

Skrevet

Veldig god erfaring med Pampers BabyDry her også. Den holdt tørr selv når han tidvis ble ammet annenhvert time natta igjennom.

Nå når han ikke blir ammet lenger, går det like fint å bruke Pampers Active Fit.

Skrevet

Pampers baby dry nr 5 ble redningen her. :)

Skrevet

Takker! Da skal vi ut og shoppe i morra:-)

Skrevet

bruker pampers babydry nr 5 holder jenta vår tørr, prøvde libero men hun fikk utslett av di!

Skrevet

Pampers baby dry nr 5 her også:-) Men kanskje du kan prøve å ikke ha så mye vann i koppen hennes, slik at hun bare drikker til hun er utørst å ikke ligger å smådrikker lenge som kos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...