Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Lillejenta har plutselig begynt å drikke litt mer enn før. Og ber av og til om å få med tutekopp med vann i senga når hun skal sove. Eller våkner og ber om vann. (Greit det, jeg blir av og til også tørst når jeg sover.) Men - dette resulterer i "svømmebasseng" i senga. Bleien har trekt til seg det den kan, og resten renner ut i sengetøy og tissemadrass. Noen som har tips til bleie med ekstra god absorberingsevne som funker bra om natta? Lillejenta blir våt og kald og jeg lei av sengeskift annenhver dag...
Tante Gustava Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Vi bruker Pampers babydry nr 5. Den holder hos oss, selv om den ofte er så full at jeg omtrent kan høre det skvulpe Bruker Active fit nr 4 på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Libero! Har prøvd samtlige bleier av Pampers og alle lekker her i huset. Og gutten min får utslett av dem
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Veldig god erfaring med Pampers BabyDry her også. Den holdt tørr selv når han tidvis ble ammet annenhvert time natta igjennom. Nå når han ikke blir ammet lenger, går det like fint å bruke Pampers Active Fit.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Takker! Da skal vi ut og shoppe i morra:-)
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 bruker pampers babydry nr 5 holder jenta vår tørr, prøvde libero men hun fikk utslett av di!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Pampers baby dry nr 5 her også:-) Men kanskje du kan prøve å ikke ha så mye vann i koppen hennes, slik at hun bare drikker til hun er utørst å ikke ligger å smådrikker lenge som kos?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå