Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er 19 mnd og han har jeg planer om å gi påskeegg med litt sjokolade oppi..

noen ideer om hva annet jeg kan legge oppi der så det ikke blir bare søtsaker?

Fortsetter under...

Skrevet

Kjeks, frukt, en liten leke?

Gutten min er 16 mnd og jeg ser ikke noe poeng med påskeegg. Han skjønner jo ikke hva påske er engang. Men neste år blir det sikkert egg og påskeeggjakt.

Skrevet

jenta mi har fått påske egg helt siden første påsken da hun var 5 mnd gammel hun. Da fikk hun påske egget av besteforeldrene og oppi var det babykjeks, sokker og bitering.

I fjor var hun 1 år og da fikk hun påske egg med en gul kylling (kosedyr) og solbriller, tegnestifter, rosiner og "sunne" kjeks.

I år er hun 2 år og har fått påske egg med litt godterier oppi. Den gule kyllingen (som har ligget i skapet siden forrige påske) dukket opp igjen og lå i egget i år også. I tillegg fikk hun hårspenner, sokker, badekuler og såpebobler i egget, slik at det ikke blir for meget godteri.

Skrevet

Mini har akkurat blitt to år (hører vel strengt tatt ikke inne her kom jeg på nå....) Får påskeegg i år. Han har to søstre som får egg, og det er vanskelig å ikke gi han da.. han får godis som søstrene sine. Men må gjemme det bort så han får litt nå og da.

Skrevet

Min gutt på 23 mnd. fikk sitt første påskeegg nå i helga. Var litt godterier og en gul kyllingbamse. (han fikk ikke godteri før i jula som var,da var han 20 mnd.)

Skrevet

Snuppelure er 18mnd og skal få en rusineske, en slikkepinne, en kindersjokolade og bokstavkjeks - fordelt over flere dager.

Forøvrig spiser hun vel så gjerne speltkjeks som mariekjeks, så vi er sparsommelige med søtsakene her i huset

Annonse

Skrevet

Hei

Min er 2 år om noen dager og får Taue-Bill (fra cars), klementin, tom&jerry kjeks, rosiner og en liten kvikk lunsj:)

Skrevet

Min gutt på snart 18 mnd skal få sitt første påskeegg - men påskeeggene har jo blitt så mye større nå enn da jeg var liten!! Heldigvis fant jeg ett som ikke var så gigantisk. Jeg tenker egentlig bare å ha litt sjokolade i det, jeg kan jo ikke fylle det opp! Han har fått se påskeegget sitt, men han trodde det var en ball ("ba! ba!"), og sparket det rundt på gulvet... *hehe'

Skrevet

hahaha din er ikke den eneste som trodde det var en ball:p helt til vi åpnet det og da sa han OOOOIIIJJJ!

Skrevet

Jenta mi er 14 mnd og skal få påskeegg. Men hun har en storebror på 8 år og da. Så da må jo begge få:-)

Skrevet

Her får begge barna som er 15 mnd og snart 3 (i juni) påskeegg for første gang i morgen. Det inneholder en rosineske, druer og bringebær. Eldste får i tillegg en liten potetgullpose. Pga allergi får de ikke godteri.

Skrevet

Småen fekk påskeegg i år, han er 1 1/2. Men han fekk skikkelege påskeegg, dvs kokte og malte egg, som han fann sjølv (gjøymt i sandkassa:P).

Det er ein tradisjon vi kjem til å fortsette med, veldig koseleg:) Til neste år skal eg vurdere å gi han eit sånn "kjøpe egg" med tørka frukt, nøtter, litt sjokolade og slikt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...