Bettybu Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Lammestek, og mandelpoteter... Hvor mye skal jeg beregne??? 1 kg ( m skall) poteter nok til 3 mennesker???
....mammatilto... :))) Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 beregne 3-4 poteter pr.person da har nok helt sikkert nok
Bettybu Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 Mandelpoeter kan være så forskjellig i str...Manger er jo nesten bare en "munnfull!" Har ikke opnet posen, men tror jeg på må en til.. har bedt på meg ca 16 stk på lammestek..Ren galskap... Men har krydret steken idag..ligger og godgjører seg...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Alt avhengi av hvor mange mannfolk som skal spise så regner jeg stort sett 3-4 pr pers eller 5 pr mann! Erfaringemessig spiser mannfolka jeg kjenner mer enn damene =))
erteposen + 4 Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Det kommer helt an på str. og hvor glad en er i potet. Om jeg har min familie bruker jeg 2 vanlige poteter til damer, og 3 til menn. Mandelpotet, som er ganske små, 3-4 til damer og 5-6 til menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå