Gå til innhold

Bryllupsreise til Thailand i september? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å reise til Thailand så fort bryllupet er gjennomført. Reiser isåfall 2 dager etter, den 06.09 og vil være i Thailand og områder rundt i et par uker. Er det noen som kan trøste meg med at det ikke blir så galt med regn som mange skal ha det til??

Hvor bør vi dra for å få mest strand og sol? Vil ha uansett noen dager i Bangkok, der kan været vøre det samme.

Er det andre plasser i Asia vi heller ksulle dratt for å få fint vær? Må ha mulighet for shopping også, gjerne en stilig storby.

Håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke å være kjempe dårlig vær i september altså! Vi hadde noen dager i Bangkok, da MÅ dere innom MBK. Et GIGANTISK kjøpesenter med så godt som gratis merkeklær... Så dro vi til Koh Tao og tok dykkerlappen. Greit sted, men det er mest pga dykkingen. Krabi og Puket synes eg ikke var helt tipp topp, men Phi Phi vil eg gjerne anbefale! Kan være lenge å være der en uke, men et par netter er bra :)

GOD TUR!!

Skrevet

Det høres kjempefint ut! Takk for forslag om shoppingsenter! Gleder meg!!

Jeg kunne tenke meg litt strand og sol og bare slappe av i tillegg, var Phi Phi med fint vær i september?

HI

Skrevet

Vi var i Thailand i juli / august, og vi hadde en fin blandning av vær. Halvparten av tiden var det fint, resten var det øs pøs dritt vær... MEN når det regner der er det stort sett en times tid med MASSE regn, og så er det over igjen. Kan da være fint vær resten av dagen! Og det tror eg gjelder stort sett hele Thailand... Men skal ikke være bombesikker på den... Dere kommer nok til å få en super fin tur. Thailand er fantastisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...