Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest utålmodige

Sædprøve er levert, venter bare på svar. Får de sikkert etter påske. Det syns jo jeg er altfor lenge til da, men men.. Jeg har vært hos spes.gyn i kvinnesykdommer, og hun fant ingenting gale. "alt er rent og pent og åpent her", fikk jeg beskjed om. På ultralyden fikk jeg se et egg som var klart til å slippes, så hun mente hvis jeg dro hjem og hoppet i høyet , så kunne det kanskje sitte en liten spire!

Jeg dro rett hjem, mannen stilte opp på sekundet, og jeg lå med rumpa høyt i 30 min, og alt det der man skal gjøre.

Joda, på dag 45 kommer tr. Flott.

Nå var jeg hos legen min forrige uke, pga veldig uregelmessige sykluser. Nå har jeg gått 53 dager. Plutselig kan det være 21.

Legen (fastlegen) kunne ikke gjøre/si noe. Overvekt kanskje? men så er jeg ikke såå overvektig, og det er maaange som er mye større enn meg som har klart å bli gravid!

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hva gjør man etter sæd-prøve-svarene er kommet i boks? Er det prøverør neste eller? Ingen leger forteller meg noe, de bare sender meg videre med "problemet".

Håper noen her orker å lese dette lange innlegget og kanskje gi meg noen gode svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141659983-hva-gj%C3%B8r-man-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var uforklarlig barnløs i 4 år.... når mannen min hadde levert sædprøve hadde vi allerede prøvd med pergo X 4.. men ingen virkning - så ble sent til IVF utredning,.. å da ble jeg satt på kontrollert stimulering...(sprøyter) Men grunnen til at jeg ikke ble gravid var sykehusfeil - som nå er oppklart...

tenker mye på dere som sliter... det er ikke noe gøy..

Vil tro dere blir henvist til IVF klinikk om noe skulle vise seg å ikke stemme med sæd-prøven..

Men om den er fin er det nok pergo som er det første som skjer..

Du kan prøve gå til homeopat - det hjelper mange...samtidlig som dere prøver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...