Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei.

tenkte jeg skulle legge inn en link om hvor i sverige vi kan finne fertilitetsklinkker.

Leste litt på de forskjellige stedene..og følte at Falun hadde et bra tilbud..prismessig og resultat messig.

De har en pakke som heter gravidtitetgaranti.Betaler kun når enn oppnår en graviditet.

Men for oss damer som allerede har vært gjennom IVF (som jeg forsto)så gjalt dette tilbudet ikke oss.

Men de hadde noe for oss oxo=)de har langtids dyrking..opp til 5-6 dager..med veldig mange gode resultater.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141659942-klinikker-i-sverige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ligger denne klinikken?

Jeg har undersøkt litt rundt Fertilitetscentrum i Gøteborg (Carlanderska). De som er tilknyttet der er veldig fornøyde (har undersøkt gjennom svensk nettside). De har også langtidsdyrkning. Jeg vurderer å gå over til dem dersom siste forsøk her går "rett vest"..

hei damer :)

ser dere skriver om langtidsdyrkning. Har snakket litt med Porsgrunn om dette her, og de kom med at de offentlige sykehusene ikke har kompetanse, fagfolk eller lab til å drive langtidsdyrkning av befruktede egg. Derimot så har sykehuset i tromsø kommet langt på vei, de har anledning til å drive med blasto delinger ( eller hva det nå heter). Å reise til Sverige for å få langtidsdyrkede egg høres vannvittig slitsom ut, selv om jeg haddde gjort det nok selv om jeg hadde visst at det er garanti, men kanskje dere kan høre med tromsø??

jeg skal i gang med mitt 2. fersk forsø ( hatt 1 fersk og 1 frys, begge neg). dersom forsøkene i det offentlige går rett vest blir det aleris elle volvat på meg ( har ikke sjekket volvat så nøye da, bare aleris).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...