Gå til innhold

Kan man støpe på negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan det være skadelig? Tenker på de kjemikaliene de bruker...

Har så lyst til å støpe på negler igjen, føle meg litt mer fresh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gelenegler er helt trygt å få støpt på.. men som gravid er d ikke sikkert de sitter så veldig godt da kroppen har en tedens til å støte de fra seg..

Skrevet

hmm,så kjedelig:(

Ja tenke på gele eller acryl.. Får vente litt da, er 37+1 i dag så er jo ikke lenge til han kommer ut og jeg kan fikse meg litt igjen:D

Skrevet

Gele negler er iallfall ikke noe problem når man er gravid.. jeg er negldesigner og fikser mine hver 4. uke senest i dag :)

Skrevet

Bare pass på at de ikke er for lange, det er fryktelig upraktisk i forhold til babystell og bleieskift... Men det gjelder kanskje bare oss uerfarne som ikke er vant til lange negler. ;) hehe Jeg hadde lange negler en periode med baby, og var så redd for å klore den lille.

Skrevet

nei tenkte ikke på for lange.. det er ikke fint heller.. men vil ha litt lengde på de igjen, er så lei å ha avklipte korte negler... Det er mye penere og mer feminint med pene, stelte negler..

Linnini: Hvor mye tar du for å støpe negler?

Skrevet

Tar 400 kr er ny utdannet.. skal starte for meg selv etter permisjon:) Ja man føler seg mye mer vell med stelte negler!

Skrevet

lyst til å støpe negler på meg en dag i slutten av mnd om lillegutt ikke har kommet?

Skrevet

Jeg er også negldesigner, og støper negler på andre/har negler selv under svangerskapet. Støper både gele og acryl. Hva som sitter bedre og ikke er veeeeldig individuelt enten man er gravid eller ikke. Jeg har i hvertfall forskjellig erfaring med det - også på gravide, og jeg har drevet på i 8 år nå. Noen sitter det kjempebra på, andre ikke - enten det gjelder acrylen eller geleen. Men det du skal huske på er at det er de samme skadelige stoffene i gele som i acryl, bare at geleen er luktfri. I hvertfall på Creative Nail Design sine system. Så der kan man bli litt "lurt" til å tro at geleen ikke gir fra seg skadelige stoffer. Men uansett så trur jeg ikke du skader fosteret ved den lille eksponeringen der nei. Værre om man sitter i det hele dagen. Det tar jo maks et par timer. Hadde bare kost meg jeg om jeg var deg, Unne seg litt velvære er viktig:)

Skrevet

ååå, nå fikk jeg lyst til å støpe negler:-) kan egentlig ikke pga jobben, men nå skal jeg jo ikke på jobb igjen før januar 2011;) så det er nå sjangsen er her. Synd at du bor i Korgstadelva Linnini (tittet på profilen din;) 400kr er jo helt overkommelig syns jeg.

Kjenner du noen bra og rimelige i Oslo området?

Skrevet

Jeg synes det er kjempe deilig å ha vellstelte negler føler seg liksom mere vell da,er frisør og da er liksom hendene litt i fokus;) Vet desverre ikke om noen i oslo området..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...