*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Eller kan det være skadelig? Tenker på de kjemikaliene de bruker... Har så lyst til å støpe på negler igjen, føle meg litt mer fresh!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 gelenegler er helt trygt å få støpt på.. men som gravid er d ikke sikkert de sitter så veldig godt da kroppen har en tedens til å støte de fra seg..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 hmm,så kjedelig:( Ja tenke på gele eller acryl.. Får vente litt da, er 37+1 i dag så er jo ikke lenge til han kommer ut og jeg kan fikse meg litt igjen:D
linnini Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Gele negler er iallfall ikke noe problem når man er gravid.. jeg er negldesigner og fikser mine hver 4. uke senest i dag
Bumblebeee Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Bare pass på at de ikke er for lange, det er fryktelig upraktisk i forhold til babystell og bleieskift... Men det gjelder kanskje bare oss uerfarne som ikke er vant til lange negler. hehe Jeg hadde lange negler en periode med baby, og var så redd for å klore den lille.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2010 nei tenkte ikke på for lange.. det er ikke fint heller.. men vil ha litt lengde på de igjen, er så lei å ha avklipte korte negler... Det er mye penere og mer feminint med pene, stelte negler.. Linnini: Hvor mye tar du for å støpe negler?
linnini Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Tar 400 kr er ny utdannet.. skal starte for meg selv etter permisjon:) Ja man føler seg mye mer vell med stelte negler!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2010 lyst til å støpe negler på meg en dag i slutten av mnd om lillegutt ikke har kommet?
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Jeg er også negldesigner, og støper negler på andre/har negler selv under svangerskapet. Støper både gele og acryl. Hva som sitter bedre og ikke er veeeeldig individuelt enten man er gravid eller ikke. Jeg har i hvertfall forskjellig erfaring med det - også på gravide, og jeg har drevet på i 8 år nå. Noen sitter det kjempebra på, andre ikke - enten det gjelder acrylen eller geleen. Men det du skal huske på er at det er de samme skadelige stoffene i gele som i acryl, bare at geleen er luktfri. I hvertfall på Creative Nail Design sine system. Så der kan man bli litt "lurt" til å tro at geleen ikke gir fra seg skadelige stoffer. Men uansett så trur jeg ikke du skader fosteret ved den lille eksponeringen der nei. Værre om man sitter i det hele dagen. Det tar jo maks et par timer. Hadde bare kost meg jeg om jeg var deg, Unne seg litt velvære er viktig:)
NormaJean Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 ååå, nå fikk jeg lyst til å støpe negler:-) kan egentlig ikke pga jobben, men nå skal jeg jo ikke på jobb igjen før januar 2011;) så det er nå sjangsen er her. Synd at du bor i Korgstadelva Linnini (tittet på profilen din;) 400kr er jo helt overkommelig syns jeg. Kjenner du noen bra og rimelige i Oslo området?
linnini Skrevet 4. april 2010 #12 Skrevet 4. april 2010 Jeg synes det er kjempe deilig å ha vellstelte negler føler seg liksom mere vell da,er frisør og da er liksom hendene litt i fokus;) Vet desverre ikke om noen i oslo området..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå