Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi starter vårt første forsøk om fire uker, og jeg klarer nesten ikke vente med å komme i gang. Det er med skrekkblandet fryd vi går inn i dette, men etter 5 år uten noe babylykke håper jeg dette vil være løsningen for oss.

Er det noen som har noe forslag til hvordan jeg bør forberede meg? Kanskje jeg får tiden til å fly også :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141659841-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-sakte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig Frøken Gjøken....i denne prosessen får tiden saaaakte!! Vi har også prøvd i over 5 år og nå venter vi på 3. ICSI-forsøk....skal forhåpentligvis i gang på neste mens vi også...så det blir vel om ca en mnd...veldig spennende da! Har desverre lite råd å komme med...selv forbereder jeg meg nå ved å ta vitaminer C,B Q10, omega 3,folat,sink og bidronningsgele.....i tilegg prøver jeg å trene og leve sunt....gjøre vanlige ting og bruke tid på hobbyer osv. Kjempekjekt å komme i kontakt med andre i samme situasjon her inne også, spesielt de som skal i gang på ca samme tid:) Da har man noen å snakke med mens man venter! Samtidig blir man jo ekstra utålmodig når man er her inne da....:) Vil ønske deg lykke til på første forsøk, håper du slipper å gjennom mange før du lykkes....kanskje vi kommer i gang ca samtidig?

Takk for hyggelig innlegg fra deg, og jeg merker at det faktisk hjelper litt bare det:O) Spennende at vi skal forsøke sånn ca. samme tid, kan jeg spørre hvilken klinikk dere bruker?

Håper vi ikke trenger så mange forsøk, men jeg er i grunn forberedt på at det kan ta litt tid. Så får det heller være en super overraskelse dersom det går raskere enn forventet. Det er i allefall ikke det at vi ikke er klare for foreldrerollen, hehe!

Som deg prøver jeg å trene og holde meg i aktivitet ganske mye, leser litt og strikker. Men tenker veldig mye i rundt det å få et barn.

Hvilke medikamenter har du prøvd/prøver? Jeg leser om flere som driver med nesespray, men jeg har bare fått sprøyter jeg. Så det blir noen uker med hormonkula:O)

Lykke til med neste forsøk!! Gullet sitter nok skal du se ;)

Ja, vi holder til på haugesund sykehus, dere da?

Jeg har gått på spray (Synerela) og sprøyter (menopur). Heldig du som slipper sprayen da....da går det jo mye fortere + at det er ofte sprayen som gir de fleste bivirkningene..hvertfall hos meg:) Vi har spurt om å slippe langt regime med spray denne gangen, så kanskje det går i orden:)

Ja, det er vel bare å forberede seg på at det kan ta tid...men vi som har prøvd i årevis er jo vant til det:(

Gleder meg massevis til å starte opp igjen..:)

Vi holder til i Porsgrunn, så vi har litt reise vei fra Oslo. Har heldigvis familie i Grenland området da, så vi slipper å reise frem og tilbake samme dag.

Jeg skal begynne på puregon når tiden er inne, og ut i fra det jeg har lest er det ikke noen spesielle bivirkninger av det.

Gleder meg masse til å starte opp nå, bare 3 uker igjen. Det er så mye som skjer nå fremover så jeg tror tiden kommer til å fly.

Håper du har hatt en fin påske:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...