rosen25 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hej!! Har några frågor kring att börja med fast föda. Detta med frukt, hon har fått banan nu ett tag, kan hon äte de till hon blir mätt eller ska man alltid få i henne lite mme/mm också?? När dom små har kommit upp i en portsjon gröt är det vatten som gäller till då eller ska de va med lite mme/mm till det me? Så undrar jag med sviskemos, hur mycket ska man ge av de om dom är hårda i magen? Kan dom äta så mycke dom vill eller ska man vara försiktig? Tacksam för svar Och tusen tack ör en helt super sida, e så kul att sitta här och läsa lite om dagarna
Rampongi Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Hvor gammel er ungen? Jeg hadde nok villa venta litt med å spise en hel banan, men hva med en halv banan og litt melk ved siden av? Min jente er 6 mnd og spiser to små porsjoner grøt hver dag. Hun får vann ved siden av. Men i løpet av en dag får hun også 2-3 flasker med mme og en hipp "yoghurt" eller fruktmos. Vi gir 3-5 skjeer sviskemos etter grøt morgen og kveld. Om hun er hard i magen, gir vi noen skjeer innimellom på dagen ellers også. Jeg vil tro at veldig mye sviskemos kan gi veldig bløt avføring og kanskje mageknip/vondt. Jeg synes også sidene her er artige. Man får mange gode svar Lykke til rosen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå