sessanFØDEKLAR ! Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Ny test i dag lyste mot meg gravid =)) Endelig , jeg er sååå lykkelig nå ! Men også redd . Mange følelser på engang ! Så da sniker jeg meg inn her sammens med dere! klem
desembermamma2010 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 ååå, så fantastisk sessan1981 :-) jeg visste det! jeg var en av de som skrev at du kunne være gravid, utifra det du skrev om testene. gratulerer så mye. kjempeglad på dine vegne! Bestillt legetime eller? p.s skjønner godt at du er både lykkelig og redd på en gang. Det er helt naturlig tror jeg. har det sånn jeg også. Dagene går så sakte nå. vil det skal være uke 12 i morgen, men er enda en laaang stund til jeg kan puste litt lettere. Ønsker deg lykke til med alt og krysser fingrene for oss begge.
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 Hvor langt er du på vei da? Jeg har ikke bestilt time , når pleier den første timen å være da? Er 6 år siden jeg gikk gravid sist, eller var jo gravid i sommer men da mistet vi i uke 6 , så kom aldri til noe lege kontroll da . Denne gangen føler jeg meg veldig gravid, så har en god følelse denne gangen =)) TENKE POSITIVT =))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 ja se der....sånn kan det gå!! hehehe.. gratulerer så mye og lykke til videre!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2010 hehehe ja tenk at sånn kan det gå =) Endelig vår tur !! lykketil dere også =)
desembermamma2010 Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er førstegangsgravid så jeg ringte legen dagen etter den første positive testen. Tok en til dagen etter for sikkerhets skyld Fikk legetime 19-april for de sa på legekontoret at det ikke var vits å komme inn før man er mellom uke 8-10. Ifølge mensutregning tror jeg at jeg i dag er 6+3. Så når legetimen kommer er jeg 9+2. Hvor langt er du på vei tror du? JA, TENKE POSITIVT :-) Det er lettere sagt enn gjort Jeg føler meg egentlig ikke gravid bortsett fra at jeg føler meg oppblåst og ikke har spesielt lyst på ting jeg likte godt før som f.eks te, kaffe, sjokolade og brød.
sognejente72 *FØDEKLAR* Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Gratulerer Jeg fikk også beskjed om at det ikke var nødvendig å komme til første lege time før ca uke 10. Var på min første time for en uke siden, akkurat da jeg var 10 uker Men ble vel egentlig litt skuffet over at det ble litt sånn full fart time. Fylte ut skjema og legen laget til søknad for UL og fødested. Sjekket puppene og så var det ut å ta blodprøver å få ny time til neste gang. Var jo over på 10 min. Nå er jeg ikke førstegangs fødende så jeg har vært igjennom dette før, men kan ikke huske at det var så fort gjort. Eller var det det...hm er jo 10 år siden sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå