sessanFØDEKLAR ! Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Etter jobb i dag kjøpte jeg meg en cb digital. Testen til morgen i dag var det en svak strek på. Nå sitter jeg her med en test som det lyser gravid på =))) Er så utrolig lettet og lykkelig. Takk for tiden sammens med dere her inne jenter, håper dere alle kommer etterpå på 1 trimester snart. Ellers kommer jeg innom her å sjekker opp litt =) Klem sessan1981
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Nok en gang GRATULERER SÅ MYE!!!!!! Gled deg som bare det!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Gratulerer såååå mye, jammen godt det er noen som kommer seg videre!! Jeg fikk negativ test i dag jeg da, håper på bedre lykke neste gang Lykke til Stooooor klem fra
mia engel&fia frøken Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 enig med ho over, godt at noen kommer seg videre. bra dette forumet å men meningen med å være her er jo for å komme videre. gratulerer masse til deg! vi skal så godt vi kan ligge med beuna høyt å henge oss å hehe
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Den mnd her prøvde jeg akupunktur og fotsoneterapi =) Om dere ikke har prøvd det så GJØR DET )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå