Gå til innhold

suuuuuuuperømfintlige brystvorter og symptomjakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha, må nesten le. Er det virkelig mulig? Brystvortene mine er superømfintlige, det holder bare at jeg ser på de - så blir de helt stive. Kan jo ikke gå i BH'er uten innlegg, så det er godt det ikke er sommer og bikinitid... Merkelig, kan ikke huske at de er så "villige"...

Er det noen som har noen symptomer da?? Jeg tror jeg har IKM rundt den 5. Jeg leter og leter, men finner ingen symptomer. Eller, jeg har hatt vonde bryster i en uke allerede, men de siste månedene så pleier jeg å få det noen dager før TR kommer. Vet ikke om disse brystvortene som peker i vilden sky kan kalles noe symptom jeg...

Krysser fingre for oss alle!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har det på akkurat samme måte med ømfintlige brystvorter. Har og IKM rundt den 5. eller 6. Pleier også å ha vondt i brystene mellom EL og mensen, men ikke alltid. Vært gravid en gang, ende med SA, og synes nå det likner veldig mye på den gangen, litt annerledes enn de mislykkede forsøk på unnfangelse:)

Så bare går å håper, er vel litt for tidlig med en CB test uansett...:)

Lykke til!

Skrevet

De første graviditetssymptomene jeg har hatt i begge mine sv.sk, er meeeeeeeeega såre brystvorter.. klarte ikke ta på dem engang :(

gravid var jeg begge gangene, og gravid er jeg enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...