Gå til innhold

Sykeste eg har hørt:)

Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanten til ei venninne av meg hadde vert på jobb for ei lita stund siden, åsså hadde hu fått så vondt i magen at hu blei sendt på legevakten, da sko hu føde. ikke viste hu at hu var gravid å hadde ikke mage heller:S å hu venninnen min fødte ei uke før. heilt sykt ka så går an:S ser de ikke heilt for meg eg asså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha:p ho skulle jo vært på dette nye programmet på discovery: i didnt know i was pregnant,der er d mange sånne..de vet d ikke før de ligger å føder,får spørsmål fra legen: kan du være gravid? hæ?! næj! går på p-sprøyte osv..haha syns d er rart at d går ant..ok,at man ikke får mage..men alle barn sparker jo..men der har man vel å en "naturli" forklaring; luft i magen?:P

hehe

Skrevet

Tror faktisk eg vett kim du skrive om her ;o) ihvertfall visst du e fra haugalandet?

Har og sett det programmet på discovery, og vett faktisk om 2 andre i norge som har opplevd det samma :) huske eg leste det i VG..for ett sjokk det må varr!

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det går ann å gå i 9 mnd uten å vite at man er gravid.... Da får du ikke akkurat god tid på forberedelsene, hehe:)

Skrevet

ja eg e fra haugalande ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...