Gå til innhold

vente med å si den gode nyheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei mammen min sat eg kan vente med å se det til eg hjar vært hos legen, skal der i neste uke,

eg syns det er så kjedelig å vente og at tida går så sent,

flrere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg også har det sånn... men jeg har fått litt utløp for det behovet, for jeg har fortalt det til foreldrene, i uke 10. Men jobben står igjen. Når jeg kommer tilbake etter påskeferien, er jeg 12 uker på veg, og DA kan jeg si det hvis jeg vil!!! Hehe, er sååååå stolt over at jeg har greid å komme meg gjennom 12 uker uten å si det på jobben!!! Men jeg har vært sentimental og sulten, og trøtt, så de kommer kanskje bare til å si: " Det var det vi visste, haha!!!! "

Skrevet

jaaaa, tiden går SÅÅÅ seint. Hvor langt er du på vei da minnimus83? jeg er bare 6 uker på vei, men har fortalt det til foreldrene mine samt foreldrene til pappaen, et vennepar og to veninner av meg. Men nå skal vi holde tett til jeg er godt over 12 uker på vei.

Skal til legen 19.april. Det blir min første svangerskapskontroll. Tror jeg er ca 9 uker da.

Skrevet

eg er 4+6 på vei i dag, skal til legen 8.april då kan vi fortelle det til foreldrene i alle fall så han og når vi har fortalt dettil foreldrene så kan egh si det til de andre, eg har jukset litt då, har sakt det til avdelingslederen min og 2 stk på jobben

Skrevet

det klør i skjeften når eg ikkje sier det til noen enda,

syns det er så lenge ¨å vente

Skrevet

det klør i skjeften når eg ikkje sier det til noen enda,

syns det er så lenge ¨å vente

Skrevet

ja, det er veldig lenge å vente. eller det er jo egentlig ikke lenge, men det føles sånn siden jeg er sprekkeferdig til å fortelle familie og jentene i gjengen :P men samtidig vinner fornuften i meg til å ikke fortelle det til flere, siden det enda er så mye som kan gå galt. bank i bordet for at alt skal gå bra, men det er greiere at ikke så mange vet det før jeg er komt lenger. bare sånn i tilfelle.

Skrevet

han sa at det 1,5 uke til eg kunne fortellle det

Skrevet

vi har fortalt det til den nærmeste familien og våre 3 beste venner. Resten skal få vite det over påske. Er 12 uker i morgen og er kjempestolt av å ha greid å holde det hemmelig så lenge. Da jeg testa positivt i uke 4, virket det så uendelig langt å komme hit.. men når jeg runda uke 8 har egentlig tiden bare flydd av sted. På tirsdag skal vi på tidlig ul og så skal hele verden få vite det :) Gleder meg!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Heia, du ligger en dag foran meg i graviditieten se jeg, og vi skal til legen same dag! Snålt;) GLEDER MEG!

Jeg måtte si det til sjefen allerede på mandag, og har sagt det til venner, men nå er det nok., en jeg klarte ikke la være. Så har jeg noen å snakke med det om. Litt spes i itt tilfelle da, jeg er jo kvalmen 24/7 , så kan ikke være med på ting så skjer.

Skrevet

minnimus83 altså, var det jeg skrev til;) hehe

Skrevet

ti mon tro -så koseli at vi ligge rlikt og at legetimen er samme dag, er så spent eg

håpe bare på at dagene kunne gått litt fortere

Skrevet

uff syns det er så tungt og vanskelig å hole seg til eg har lov å se det, han vil vente med å si det til neste helg til forelrene hans

det er så vanskelig å holde seg når eg er med venner, han vil at foreldrenen og søskene ska vite det først

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...