Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 jeg leste at man enkelt kan sjekke for kjønnssykdommer på olafiaklinikken, og at det er gratis. Det hørtes jo bra ut, men så begynte jeg å lure på om det er et sted bare for narkomane og prostituerte, el? Jeg er jo en helt vanlig mamma som har lyst til å finne meg en kjæreste og har lyst til å sjekke at jeg ikke er smittebærer før jeg finner på noe rart. Bør jeg heller gå til vanlig lege, eller er Olafiaklinikken ok?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Takker! Er det likevel sånn at nesten bare narkomane/prostituerte går dit, slik at jeg vil føle det ubehagelig å gå dit? - hovedinnlegger -
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har ikke vært der selv, men kjenner flere som har brukt Olafiaklinikken og det er visst helt greit der. Jeg tenker iallfall at det må være greit siden de har brukt den flere ganger :-D Du får ta turen innom og se. Og heller luske deg stille ut igjen om du synes det er litt ubehagelig å være der. 13:44
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Nei, mange ungdommer osv. også som går dit. Ikke bare narkomane og prostituerte. Synes du er ansvarlig og flink.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 De gangene jeg har vært der, har det hverken vært narkomane eller prostituerte der... Helt vanlig gjennomsnitt av befolkningen, fra ungdom til menn i dress... Jeg har tidligere vanket i et miljø med prostitusjon, og de prostituerte bruker gjerne pro-senteret eller egne leger...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Jeg brukte de fast når jeg bodde i Oslo. De er flinke og gratis! Syns det er utrolig at det finnes et slikt tilbud! Flott at du ønsker å sjekke deg. Vi bør jo alle ha en GU ca en gang i året!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Vissvass. Svæt mange prostituerte bruker Olafiaklinikken. Og hvordan ser du om en person er prostituert egentlig? De har det ikke tatovert i panna. Majoriteten av prostituerte er "inne-jenter". Du ser ikke på dem hva de driver med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå