Gå til innhold

fader så skuffa

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter tre positive grav tester og vært gravid en uke da ble jeg ganske lei da jeg våknet i dag med dårlig form og store blødninger. trodde ikke jeg skulle bli så skuffet etter så kort tid,men det ble jeg altså, det har blitt noen tårer i dag :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en stor trøste klem.

Selv om det "bare" har gått en uke har man allerede begynt å glede seg, planlegge litt i al hjemlighet.

Og ja det gjør vondt, også etter "bare" en uke.

Ønsker deg lykke til og håper du snart blir gravid igjen.

Skrevet

så grusomt, dere får ta vare på hverandre! Forstår godt at du er lei deg.

Neste gang så sitter spira i 9 mnd.

trøste på klem fra

Skrevet

tusen takk jenter. vi rakk jo å si det til foreldre å da så de blir vel litt skuffa de å.. jeg var så klar har prøvd lenge syntes jeg over ett år og nå gikk det fort fra glede til sorg gitt...

Skrevet

Så leit å høre. Sender deg en god klem

Skrevet

Uff, kan ikke tenke meg hvordan det er å miste.. Uansett om det er 1 uke, 6 uker eller 12 uker. Man er jo gravid.

Husk at det var noe galt med akkurat denne babyen, og da er det bra at kroppen kan ordne opp i dette selv.. (selv om ingen fortjener å gå gjennom dette).

Ønsker deg all lykke neste gang. Det kommer til å gå fint!

Sender deg mange trøsteklemmer

Skrevet

det som er så fint med dette forrumet er jo at det gir så mye støtte. pga dere er herlige damer eller jenter. aner ikke hvem dere er. men når dere gir trøsteklemmer så hjelper det faktisk littt. alle mennesker trenger litt medmenneskelighet og det er faktisk ikke overalt man møter det. så takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...