beibis Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 ... hva gjør man dersom vognen trenger reparasjon? Når vognen får en knekk i flyhåndtering drar man jo bare i butikken der den var kjøpt og de videreformidler reparasjon. Men hva når man kjøper over nett fra utlandet? Har tenkt å kjøpe fra kiddies, men får litt kalde føtter når jeg tenker på sånne ting...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Da sier jeg at vognen er kjøpt pent brukt på finn og at selger sa den var kjøpt på den butikken jeg går i for å fikse vognen...
beibis Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 Ikke akkurat den løsningen som falt meg først inn, men den kan jo funke :-)
gutteklubben grei Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Hvis det er en reparasjon som du skal betale for bruker det ikke være noe problem. Men garantireparasjon derimot må du sende til den du kjøpte hos, alternativt kan du ta bilder av det som er ødelagt og du får ny del i posten. Kiddies derimot har ikke god kundebehandling når det gjelder reklamasjoner osv, så det vil jeg IKKE anbefale. Har selv erfart at de er ignorante, treige og rett og slett overser reklamasjoner (selv om jeg både har ringt og mailet på tysk). Venter fremdeles på deler jeg skulle få til en vogn kjøpt i april for et år siden... Har gitt opp :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå