mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Har du testet, så du skulle få testene dine i dag?! Alltid nysgjerrig på deg! xxxxxx krysser fingre og tær for deg:D klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Hei kjære mamman til anna¤håper på spire Så utrolig hyggelig at du tenkte på meg, ble overrasket da jeg så en tråd med navnet mitt på, hehe Ja, fikk testene i posten i dag, helt utrolig at det bare tar 2 dager fra de sender dem fra Danmark/Sverige til de ligger i postkassen min, imponert altså... Hadde på forhånd tatt en morgenurin-prøve som stod klar, var supernervøs, dyppet den forsiktig i prøven (vanlig CB) og den sugde godt opp, med en gang så det faktisk ut som om det kom ett kryss... Dunk, dunk, dunk sa hjertet da og så dunk-dunk, dunk-dunk, dunk-dunk, turte ikke se helt på testen, så helte ut prøven i toalettet mens jeg vasket meg på hendene og ville bevisst IKKE se på testen!!! Hjertet slo hardt da altså... så etter å ha vasket og tørket hendene måtte jeg bare se... Ble dritskuffa da det ikke var noen kryss der, bare èn strek - man skal jo ikke måtte behøve å lete etter krysset, faen - så sur, lei meg og skuffa jeg ble da ;( Var skikkelig på sipper`n, klumpen i halsen vokste og gråten presset på, men jeg greide å la være å begynne å grine... Huff, ingen god følelse akkurat, så var jeg dritsur den neste timen og så måtte jeg bare ta meg sammen, glad for at jeg var alene i huset da for å si det sånn. Begynte å rydde opp i huset, orket ikke gå inn på BIM for å oppdatere, hadde liksom håpet på å komme med ett; JAAAAAAAAAAAAAAAA, endelig ble det MIN tur!!! Jippiiiiii osv.... men den gang ei... Ble litt bedre humør utover dagen! TR har jo ikke kommet ennå, men er på CD 27 i dag og vet når jeg hadde EL, så beregner at TR kommer i løpet av ett par dager For hver måned som går og jeg får negativt test så mååååå jeg jo bare tenke at da er jeg nærmere den måneden jeg får en positiv test... Ikke alltid like lett å holde humøret oppe, men jeg må bare håpe og krysse fingrene for at en dag blir det min tur igjen - og da skal spiren spire og gro, og signere en 9 mnd lang leiekontrakt med magen min Ønsker deg lykke, lykke til, håper du sitter med en positiv test i hånden snart du også!!! Og ha en riktig, riktig GOD PÅSKE!!! Skal ihvertfall prøve å kose meg i påsken med både litt vin og god mat (les spekemat, roastbiff o.l, hehe)! GOD PÅSKE Stoooooor klem fra
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Akkurat dt samme her:(:( Har ikke fått tr ennå, men jeg har jo sykluser på skikkelig bærtur så er ikke sikkert den kommer heller. Vet når jeg hadde el så tok en digital test i natt(ja i natt kl halv fire:P), man håper jo i det lengste så når den lyste mot meg IKKE GRAVID så knakk jeg helt sammen! Har jo nesten aldri el, så når jeg fikk et smile fjes på testen så trodde jeg at ja nå skal det klaffe, men nei da:( Hå hvorfor kan det ikke klaffe for oss ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp?!????!!!! Er jo sunn, aktiv kunne jo ikke gjort noe anderledes. Pluss at jeg er en super mamma så en liten en ville fått det så fint hos oss;) Så nå sitter jeg her å er kjempe skuffet for at dt ikke er noen spire i magen og at heller ikke tr har dukket opp, hvem vet når vi kan prøve igjen.... Reiser på hytta i dag så da skal jeg bare koooose meg med mann og god jenta vår, pluss god mat og drikke:) Håper du bare tester sent og at tr ikke dukker opp hos deg! Ha en kjempe fin påske og kos deg masse, snart må det jo bare bli vår tur! stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå