Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake hit igjen.

Anbefalte innlegg

Hadde akkurat kommet meg inn til 2. trimester. Ultralyd i dag og ikke noe hjerte som slo. Huff. Utskrapning i morra. Håper det går greit og mensen kommer fort tilbake.

Ikke meninga å forpeste dette forumet med negativitet og triste tanker, men føler det er godt å få sagt det. Og uansett, dette skjer jo ikke med dere:-)

Lykke til, og håper dere alle sitter med en positiv graviditetstest om ikke lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141658937-da-kommer-jeg-tilbake-hit-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så leit at det lille hjerte ikke slo.:-(

Og jeg bare må si at jeg synes ikke at dette forpester forumet her!!!

Håper det går greit imorgen og at tante rød hilsen på ganske så raskt igjen. Og at du blir klar for nytt forsøk igjen ganske raskt også.

Lykke lykke til i tiden fremover.

Så trist, maia81, føler med deg. Vi er mange som har vært i din situasjon. Min erfaring er at det hjelper å dele også vonde opplevelser her inne. Selv om vi jo som regel er fremmede for hverandre i RL, er det mye støtte å hente : )

Lykke til i morgen - håper du kommer i gang igjen så fort du er klar!

Huff..vond følelse.

Håper du tar deg tid til å komme deg på føttene, og ikke vær redd for å be legen din om utvidet sykemelding. Jeg var ihvertfall ikke klar for jobb etter 3 dager som man får på sykehuset...

Ps.kan anbefale å ta med deg en god bok. Hjelper litt om ting tar tid...

Masse gode tanker!!

Tusen takk for hyggelige tanker og tilbakemeldinger. Det gikk helt greit på sykehuset, (fysisk sett) blør ikke så mye heller. Jeg har alt pratet med legen på Volvat. Og han sa det bare var å starte på første mens igjen. Har dere hørt no om det? Leser på nettet at det kan lønne seg å vente en mens pga slimhinnen inne i livmoren. Men forsøket blir jo avblåst hvis den ikke er stor nok uansett.

Nei nå er det bare å tenke framover, hva annet kan man gjøre...?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...