Sunshine med småtroll:) Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Er gravid nå for 3. gang. Sist gikk det ikke så bra. Vi var på ordinær UL 18.desember og fikk beskjed om at her var det noe som ikke stemte. Babyen manglet kranie, masse væske i kroppen og manglende blodkar + at de blodkarene som var der var trange. 21. desember fødte jeg ei lita jente på 210 gram og 18 cm lang. Perfekt på sin egen lille måte:) Det tok ikke lang tid før jeg ble gravid igjen og er nå 9+3 uker på vei og kjenner at redselen har begynt å komme. Vi skal på tidlig ul 6. april og jeg frykter alt: Tenk om det er det samme eller om det ikke er noe der? Tenk om det er tomt eller at babyen er død..huff..har ikke tenkt på dette tidligere,men tanken kom snikende i natt.Sikkert fordi det ikke er så lenge igjen til ul. Hater følelsen her, å være usikker og redd. Hvordan kommer jeg til å reagere hvis det er noe feil igjen? Tror kanskje alt er bra for jeg føler meg gravid gangen her: ting byr meg i mot, stikkinger i bryst og i livmora + fler kjennetegn. Kavlmen er her,men det var det sist å. Sist drømte jeg masse om at jeg fikk ei jente med Downs og det viste seg at hun hadde Turners, og det er en lik syndrom. Jeg klarte ikke å forestille meg en frisk unge, men sånn er det ikke nå,men man kan jo aldri være sikker kan man? Måtte bare få ut litt tanker. Kan ikke snakke med noen om det da det er få som vet det. Har jo god oppfølging fra sykehuset, men kan ikke ringe og snakke med de om alt heller.hehehe
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 uff da.. trist og høre denne gangen går det bra.. alt er bare bra med den lille vet du
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Trøsteklem Skjønner din bekymring.. spesielt pga dine erfaringer. Men tror alt går fint med deg jeg Jeg mistet for mange år siden (sluttet å utvikle seg og på ul fikk jeg beskjed om at det var sluttet å vokse og jeg måtte på utskraping). Pga dette og at jeg tidligere har prøvd i over 1,5 år uten å bli gravid, har jeg på en måte en følelse av at jeg kommer aldri til å fullføre et svangerskap, eller at et eller annet kommer til å skje, for det hadde vært så "typisk". men på en annen måte har jeg jobbet mye med å tenke positiv.. (nesten psykotisk noen ganger, men hjalp til slutt) Håper virkelig du greier å finne roen og nyte svangerskapet.. for det fortjener du Enda en god klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå