Candygirl_ Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 jeg utsetter barnet i magen for fare når jeg jobber med de stoffene jeg gjør? får liksom aldri noen sikre svar.. flere i samme situasjon?
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 heihei, jeg er i samme båt som deg, jobber som frisør, er nå 50% sykemeldt pga stress å besvimelser, men har også disse tankene i hode. mitt råd er å ligge unna permanentveske. det er det farligste har jeg hørt. så har sluppet det fra første dag. (fortalte jobben jeg var gravid samme dag jeg fant det ut:P) ellers prøver jeg å ikke stå me hode oppi fargebehandlinger hele dagen, å bruker pastableking i steden for pulver, da det ikke dunser, å du slippe puste inn disse stoffene... ellers tror jeg ikke det andre er så stort skadelig, men fikk jo beskjed av legen at det ikke var helt det rette yrket å være gravid i, med mye ståing hele dagen.men jeg skal jobbe så lenge jeg klarer:) klem!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 jobber ikke som frisør lengre men ene sjefen jeg hadde når hu gikk gravid så holdt a seg unna hvertfall permanent veskene.. var vi andre ledige så tok vi farge og bleking for a og... fargene er jo blitt mildere.. hvis jobber med Lorèal så går det jo greit med Majirel og Richess sine farger..
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 ja og ikke minst loreals nye farger, inoa, som er uten amoniakk. disse skal vist være veldig milde, å er så si uten lukt, prøver bare bruke disse nå når jeg er gravid.
Candygirl_ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 tusen takk for svar!! vi bruker også Loreal heldigvis, så bruker jo INOA så ofte jeg kan. men bruker jo de andre også. og merker majirel lukter veldig.. tar jo litt permanenter også, men ikke så ofte heldigvis. og spesielt den pulver belkinga lukter jå så sterkt at man får tårer i øynene. hehe.. uff. og spes på gutter som vil ha det helt hvitt er jo det det eneste som funker.. jeg jobbet jo som frisør forrige svangerskap oxo, men ble sykemeldt rundt uke 24. er uke 26 nå. og håper å jobbe så lenge som mulig, eneste som bekymrer meg er disse stoffene inegn tilrettelegging på jobben her hvertfall.
Candygirl_ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2010 jobber bare 65 prosent da, så det hjelper jo litt..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 har dere majimeche da?? bruk det i stedet for blekingen.. jeg brukte kun den.. til og med på gutter som sku ha striper eller hel bleke det.. Funker som bare det,blir så lyst og fint.. pulveret til blekingen er ikke bra for noen.. pest og en plage det der husker jeg.. samme med effasor,hostet seg i hjel med det pulveret der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå