Gå til innhold

Da har jeg og lillegull beveget oss til 2. trimester :)

Anbefalte innlegg

Ville bare dele det med dere flotte damer her inne!!!

Har ny ultralyd neste uke (7/4) men har jo sett liv 3 ganger allerede. Håper inderlig å komme i mål denne gang - forutsetningene er iallefall svært gode nå :) :) :)

Håper alle som prøver kommer etter med søte, små donorgull i magen :) :) :)

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅåååååååå - tusen takk for at dere har tenkt på meg idag!!!!!!

Det gikk KJEMPEFINT!!!!!! Lille Bamsemums/Sprell/Gull (kjært barn har mange navn) har jo blitt STOR!! Hele 7,4 cm og fortsatt veeeeldig livlig. Og - ikke minst - helt perfekt!!! Hurra!!! På tross av sin gamle mor STUUUUPTE sjansene for alle skumle syndromer idag på grunn av superduper baby og flotte blodprøver av samme gamle mor :) Dette går visst veien jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå er jeg bare sååååå utrolig glad og lettet og kjenner at JIPPI - nå kan jeg fortelle det :-) Det viser jo litt også nå....særlig nå om kvelden hehe.... :) :) :)

Klem til ALLE

Annonse

Jeg er så glad på dine vegne sunshinebaby ;O)

Føler jo litt på tantefølelsen jeg vet du...*smiler*

Nå venter jeg bare på den rette fargekoden som du vet,

så "tanten" kan shoppe når hun skal til det store utland ;O)

Hipp hurra for lille sprell !!!

Klem fra

Tusen takk for alle koselige hilsener :) Nå er det helg!!! Hurra :)

Vi blir jo nesten litt "kjent" her i cyberspace også - og noen av oss møtes jo iblant også. Håper jeg kan bli med på Salong10 en gang!

Tante ikkegjortpå123 har fulgt meg gjennom hele prosessen - og var med meg på innsettet av lillegull nedi Køben en kald januardag...og vi hadde mange utrolig fine dager sammen i kongens by.

@Decea: Hvordan gikk det med deg på din ultralyd? Er spent på dine vegne :)

Ugla: Du har vel testdag nå rett over helgen! Krysser fingre og tær her i vest!!! :)

Ønsker alle sammen en strålende, vårlig helg :)

Så utrolig glad på dine vegne for at alt er så fint med den lille. Nå kan du senke skuldra og virkelig glede deg over mirakelet som er på veg. Og det er viktig å GLEDE seg. Nyte svangerskapet og ikke la bekymringene overskygge alt det vidunderlige som er i ferd med å skje.

Vi snakket vel om å ha et stavangertreff for lenge siden, hadde vært kjekt å møtes, men jeg er flytta hjem til haugesund nå.

Skal hyle ut om vi planlegger Stavangertur :-)

Jepp, Gitte, hyl ut om du skal til Stavanger! Hadde vært veldig kos med Stavangertreff :)

Selv skal jeg fly til London fra Haugesund i begynnelsen av juni. Lillegull skal nemlig få bli med på BonJovi konsert på forsommeren :) Litt usikker på om jeg drar opp dagen før. Har søskenbarn i Haugesund som jeg vil besøke - så Haugesundtreff kan jo også la seg gjøre :)

Jeg er snart der at jeg kan glede meg...det begynner å gå opp for meg og jeg kjenner på glede. Hurra!!!

Annonse

:) Jepp :)

Flyet går 10.juni og jeg lurer på å dra opp onsdag ettermiddag, så har jeg god tid. I så fall har jeg nok tid til å hilse på deg og dine små gull også - enten det blir onsdag kveld eller torsdag formiddag. Tror flyet går i 2-tida.

Vi får snakkes mer når det nærmer seg :)

:) Ja Bon Jovi i London blir jo helt konge!!! Gleder meg veldig til det!!!

Håper knøttet i magen også er fornøyd med mors musikksmak ;) Er tross alt vokst opp på 80'tallet og tror jeg kysset plakaten av John Bon Jovi godnatt i maaange måneder...sukk <3

hihihi, blir morsomt å mimre på konsert da!

Skal du dit samme helgen også?

Var skikkelig synd at du ikke lyktes i gullrekka da! Får håpe det går bedre neste gang! Det er en stor påkjenning dette her å få seg et barn....

Sender masse babystøv til deg *************************** :)

Ja det blir helt konge!! Skal på konserten fredag 11.juni og tror at vi kanskje kjøper en "billig" (du vet sånn helt opp under taket:-) billett til søndagen også for skal være der over helgen!! Når skal du?? Kanskje vi sees:-)

Det blir en baby pause for meg frem til sommeren dvs etter bon Jovi (hi hi:-), er veldig sliten etter tre turer på rad og har mye planlagt fremover så nå skal jeg drikke vin og nyte våren;-) Tenkte jeg skulle få sjekket egglederene også bare for å være sikker på at det ikke er grunnen til at jeg ikke blir gravid.

Jeg skal også på konserten 11 juni :) :) :)

Skal fly fra Haugesund 10 juni og hjem til Stavanger 13 juni.

Tror det er planer om musical for oss lørdag kveld - men en ekstra konsert blir det nok ikke på oss siden vi drar hjem søndagen... :-S

Hadde vært gøy om vi møttes der borte - du får se etter hun med den store magen, hehe :) :) :)

Nyt vinen og våren - skulle gjerne hatt meg en slurk av og til - rart hvordan en våkner til liv på denne årstiden!!!

Jeg kikket på egglederne mine for noen år siden. Ganske spesielt - de spylte kontrastvæske gjennom og jeg så på via tv-skjerm. Akkurat som et tv-program jo :) Var litt ubehagelig trykk i magen da - men greit å få se at alt var som det skulle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...