Gå til innhold

Smerter,rugedag 5!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett spørsmål. Vet ikke om dere kan svare,men spør likevell:

I natt når jeg la meg, ca 24 tiden. Da fikk jeg kraftige smerter i høyre eggstokk... Var akkurat som kraftig mageknip,bare der nede da. Lå å vrei meg en stund før jeg stod opp og fyllte varmeflaska og tok 2 paracet. Det gikk over ca i 4 tiden i natt. Hva kan det være? "luftsmerter,kolikk"? Var ikke særlig behagelig. Har dere opplevd det?

Idag er jeg på rugedag 5.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virke lovende dette :) det første jeg tenker er selvsagt festesmerter. Tiden er inne for det også :)

Jeg hadde også en del vondt i høyre eggstokk på kveld/natt til 6.rugedag.

Og hos meg ble det jammen graviditet !

Men du må også ta høyde for at det var noe annet, men i mine ører høres det lovende ut!

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar :):)

HÅPER at det er festesmerter. Det var iallefall smerter ;) Krysser alt jeg har for at jeg er gravid. og at jeg endelig etter 5 år kan få en positiv test :):)

Hvordan går det med deg og spiren?

Skrevet

Jo, det går bra med meg og spiren, er kjempenervøs og alt det der, men må bare leve med det. Skal til UL 23 April, så det blir kjempespennende fram til det...

Har ikke kommet en dråpe blod til nå, det er det jeg er mest bekymra for, så det å gå på do nå, er litt nervepirrende hver gang nå..hehe

Ellers så verker ryggen, puppene er blitt ømme igjen, og jeg svetter som en gal om natta....

Håper på festting hos deg i natt, nå må du bare pøse innpå gode positive tanker, og ikke minst mye frisk luft.

Jeg gikk tur etter hver satte crinone dette forsøket forresten...,

Er du fra sørlandet egentlig?

Skrevet

Kan tenke du gleder deg til UL :) Det blir spennende. :):)

Håper også at det var festing i natt. Går også tur etter jeg har tatt crinone. Herlig med luft. Har en hund som jeg må lufte hver morgen. Så da kommer jeg meg ut. Skal være mye ute i påska også. Grillmat,nam nam ;)

Ja jeg er ifra Sørlandet. Holder til i Porsgrunn. Så vi har litt reise vei,men det gjør ingenting ;)

Hvor er du ifra i landet? :)

Lykke til videre med deg og spiren <3

Skrevet

Er fra Kr.sand, så reiseveien til Porsgrunn går jo bra. Vi overnatter innimellom for å få kommet oss litt bort og nyte hotellopphold og god mat :)

Ja, har også hund, så må jo ut uansett..

Du bruker crinone morgen og kveld, gjør du ikke?

Får håpe på litt bedre påskevær utover i uka her på sørlandet, nå er det jammen grått og trist :(

Kanskje bake boller? :)

Skrevet

Vi har også overnattet på hotell. Det har vært helt topp. Godt å komma bort litt og bare være oss to :):) Og spise god mat selvfølgelig ;) hehe

Ja jeg bruker crinone morgen og kveld ja :)

Ja vil ha SOL og fint vær nå til påske. Nå snør det sidelengs her. Surt og kaldt.

Tror du at du har 2 spirer i magen? :)

Skrevet

Har egentlig ikke noen spesiell følelse på om det er 1 eller 2 i magen, men det er klart, så lenge jeg ikke blør, så er jo sjansen der for at begge to har festa seg....

Blir storfornøyd om det i det hele tatt blir 1 som vokser seg stor og sterk :)

Du har hvertfall noen spennende dager i vente, til du skal teste :)

Syns du tiden går sakte?

Skrevet

Ja det er jo stor sjans for at det blir to. Bare den/de er friske og alt er bra. :):)

Ja veldig spennende dager kjenner jeg. synes tiden går utrulig seint!! Har bestemt meg for å ikke teste før testdag den 8 april. Hvis jeg klarer. Når testa du positivt?

Skrevet

Ja, det kan være kjempelurt å vente, så slipper en unødige bekymringer.

Jeg testet på ettermidaagen, rugedag 13. Kjempesterke streker, så den hadde nok blitt positiv et par dager før det å, men er glad jeg ventet!

Skrevet

Bicon: gratulerer med graviditeten!!

På mandag fikk jeg satt inn 2 perfekte 4-cellede egg hvor de hadde brukt assisted hatching(var i Danmark). Skal nå bruke utrogestan i 14 dager. Fikk beskjed om at jeg skulle starte med crinone hvis jeg testet positivt den 12/4. Startet dere med crinone fra innsett, og bruker dere andre medisiner i tillegg? Fikk dere testdato 14 eller 12 dager etter innsett? Mener de sa jeg skulle teste om 12 dager(altså 10/4), men på papiret står det testdato 12/4.

Ønsker flere: det blir spennende dager det her!

Skrevet

Beklager- det skulle stå: Ønsker oss baby! Går litt i surr!!

Skrevet

Håpefull:

Så spennende med Ass.Hatvhing da, snitter de ikke egget, så det lettere skal klekkes? Hva er forskjellen ass.hatching og hatching?

Jeg begynte med crinone 3 dager før innsett, så nå skal jeg bruke progynova og crinone fram til 12.uke... Hååååper jeg :)

Masse lykke til med rugingen :)

Skrevet

De "klekker" egget med laser så det lettere skal feste seg. Vet ikke om det er noen forskjell på ass.hatching og hatching. Kanskje hatching bare er en forkortelse??

Skrevet

Hei Håpefull38,

Lurer på hvor i Danmark du har vært og fått gjennomført assisted hatching er litt inne på idene selv da jeg snart fyller 40 og har lest litt om dett på nettsider til Nordivca at det er gode resultater for oss over 35 år til at egget fester seg.

Gratulere Bicon med graviditeten.

jeg vil også snart ha mave :)

Skrevet

Hei Muse!

Jeg har vært på Copenhagen fertilitycenter(CFC). Tidligere Nordica. Det er høye odds for at egget skal feste seg ved bruk av assisted hatching. Så jeg håper selvfølgelig at minst ett av mine to innsatte egg skal feste seg:-) De må se på egget først om det lar seg gjøre å bruke denne metoden.

Lykke til!

Skrevet

Brukte crinone fra to dager før innsetting og i 14 dager. Skulle stoppe etter blodprøve 2 uker etter egguttak.

Skrevet

Ja veldig spennende dager dette her. Hadde tenkt å vente til testdagen med å teste,men vet ikke om jeg klarer det. I morgen er jeg på dag 10. kanksje jeg skal teste da??

Jeg brukte crinone 2dager før innesett og skal bruke det frem til testdag den 8/4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...