Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Eg er på 14 dpo å lure på hvor lang dere andre har. Eg har ikke regelmessig ikm så vett ikke kos lang eg har + eg har ikke el sjøl. men legen sa eg hadde de denne gang. noen svar? hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har en normal lutefase på en 14-15 dager. Den dagen egget slippes og IKM regnes ikke som en del av lutefasen. Dersom du har en "normal" lutefase, har du vel IKM i morgen eller i over i morgen. Håper ikke du får tante besøk. Lykke til
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2010 hadde el 16.mars skal vel være på dag 14 då elle:S eg e så usikker på når man skal telle dagene fra, om de e el dagen elle dagen etter.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Den dagen du har EL en 0 DPO.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2010 Då e eg 14dpo i dag då Håper ikke TR komme, men hu gjør vel de, har så uflakt at de e ikke kjekt en gang:( grillet i går å i dag snør de:S fikk meg hund men døde etter noen måneder av sykdom. eg har berre uflaks:( sorry for å trøkke de ut her. frustrert nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå